Преподава по | Преподава на | Цена |
---|---|---|
Уроци и Курсове по Английски език |
Кандидат-гимназисти
Зрелостници - Матури
Кандидат-студенти
още »
Предучилищни
1 - 4 клас
5 - 8 клас
9 - 12 клас
1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
Възрастни
Начинаещи
Средно ниво
Напреднали
Професионалисти
|
цена по договаряне
|
Уроци и Курсове по Италиански език |
Кандидат-гимназисти
Зрелостници - Матури
Кандидат-студенти
още »
Предучилищни
1 - 4 клас
5 - 8 клас
9 - 12 клас
1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
Възрастни
Начинаещи
Средно ниво
Напреднали
Професионалисти
|
цена по договаряне
|
Уроци и Курсове по Български за чужденци |
Кандидат-гимназисти
Зрелостници - Матури
Кандидат-студенти
още »
Предучилищни
1 - 4 клас
5 - 8 клас
9 - 12 клас
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
Възрастни
Начинаещи
Средно ниво
Напреднали
Професионалисти
|
цена по договаряне
|
Образование | Град | Специалност | Степен | Випуск |
---|---|---|---|---|
Università di Roma "La Sapienza" | Рим | Филологии | Бакалавър | |
Нов Български Университет | София | Лингводидактика | Магистър |
Допълнителна информация и професионален опит за Кирил Станишев |
---|
Кирил е завършил филологическо образование в Рим, Италия с филология на романските (италиански и испански език и литература) и германските езици ( британски английски и американски английски ). Завършва Магистърска степен в България по методика на преподаването на чужди езици и култура. Специализира в ранното чуждоезиково обучение. Разширява познанията си с допълнителни обучения, семинари и лични изследвания в областта на чуждоезиковото обучение, педагогиката и психологията. С времето развива свои собствени стил и методи на преподаване. Използва музиката, играта, различни форми на изкуството, както и съвременни технологии в преподаването. Кирил се радва да работи с хора на всякаква възраст. В своите занятия насърчава и подпомага събеседниците си да добият повече увереност в своите способности, за да проговорят свободно на чуждия език. Той вярва, че всеки носи потенциал да се изразява по свои уникален начин и неговата цел е да подпомогне този процес. |