Преподава по | Teaching | Price |
---|---|---|
English lessons and courses |
Candidates high school
Graduates - Exams
Candidate students
още »
Preschool
grade 1 - 4
grade 5 - 8
grade 9 - 12
1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
13 - 16 years
17 - 20 years
Over 20 years
Students
Adults
Beginners
Mid level
Advanced
Professionals
|
price negotiable
|
Italian lessons and courses |
Candidates high school
Graduates - Exams
Candidate students
още »
Preschool
grade 1 - 4
grade 5 - 8
grade 9 - 12
1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
13 - 16 years
17 - 20 years
Over 20 years
Students
Adults
Beginners
Mid level
Advanced
Professionals
|
price negotiable
|
Bulgarian lessons and courses |
Candidates high school
Graduates - Exams
Candidate students
още »
Preschool
grade 1 - 4
grade 5 - 8
grade 9 - 12
5 - 8 years
9 - 12 years
13 - 16 years
17 - 20 years
Over 20 years
Students
Adults
Beginners
Mid level
Advanced
Professionals
|
price negotiable
|
Education | City | Specialty | Degree | Class |
---|---|---|---|---|
Università di Roma "La Sapienza" | Рим | Филологии | Бакалавър | |
Нов Български Университет | София | Лингводидактика | Магистър |
Additional information and experience за Кирил Станишев |
---|
Кирил е завършил филологическо образование в Рим, Италия с филология на романските (италиански и испански език и литература) и германските езици ( британски английски и американски английски ). Завършва Магистърска степен в България по методика на преподаването на чужди езици и култура. Специализира в ранното чуждоезиково обучение. Разширява познанията си с допълнителни обучения, семинари и лични изследвания в областта на чуждоезиковото обучение, педагогиката и психологията. С времето развива свои собствени стил и методи на преподаване. Използва музиката, играта, различни форми на изкуството, както и съвременни технологии в преподаването. Кирил се радва да работи с хора на всякаква възраст. В своите занятия насърчава и подпомага събеседниците си да добият повече увереност в своите способности, за да проговорят свободно на чуждия език. Той вярва, че всеки носи потенциал да се изразява по свои уникален начин и неговата цел е да подпомогне този процес. |