+ Предложи публикация
29.03.2017

Учители от 6 държави отговарят на въпроса: Как ще изглежда училището през 2050 г.?

  Как ще изглежда училището през 2050 г.? От TED-Ed Innovative Educators задават този въпрос на иновативни преподаватели от шест страни, за да споделят своите идеи за бъдещето на образованието. Техните отговори са противоречиви, завладяваща, и дори провокиращи.

Ето какво казват:

Училищата няма да се променят много.

 „Класната стая не се е променила особено много през последните 50 години. Дори и дизайна на камбаната е същия, както преди 50 години. “ – Vicki Albritton, преподавател в Джорджия, САЩ

Училищата ще изглеждат напълно различно.

 „Няма да има физически корпус. Вместо това, учениците ще учат в пътуващи класни стаи и реалния свят ще бъде техният корпус. Учениците ще живеят заедно и ще използват градски библиотеки и градските лаборатории за завършване на проекти. Ученето няма да бъде ограничено до физическото училище. Има вече модел за това: училища Minerva, рисков университет.” – Hyuk Jang, преподавател в Бусан, Южна Корея

Училищата ще бъдат ориентирани към безопасност.

 „Заради стрелби в училищата, ще има безопасни стаи. Изменението на климата ще доведе до по-екстремни климатични условия, свързани със затваряне на училища, и като резултат, училищата ще се превърнат в център – място, където учениците ходят от време на време при нужда. “ – Shannon Brake, преподавател в Канзас, САЩ.

Ще съществуват ли училища през 2050 г.?

 „Преподаването умираща професия ли е? Ако отговорът е “не”, то класната стая ще се промени много. Не мисля, че училищата ще съществуват в същия формат, с чинове и столове. Вместо това, образованието ще включва виртуална реалност и различни гледни точки. Учениците ще се учат как да преговарят и да обменят идеи. “ – Sharon Hadar, преподавател в Раанана, Израел

Образованието няма да изглежда като нищо в момента.

 „Училища ще бъдат мултидисциплинарни, с акцент върху социалната справедливост. Трябва да се промени света, за да се промени класната стая, и точно сега, разликата между бедни и богати е огромна. “ – Eduardo Годой, преподавател в Сао Пауло, Бразилия

Класната стая ще бъде един голям Makerspace.

 „Технологии като Evernote, Google, и Siri ще бъде стандарт и ще се промени това, което учителите оценяват и тестват. По принцип, ако можете да поискате Siri да отговори на въпрос, тогава няма да бъдете оценяван върху това. Вместо това обучение ще се основава на проекти. Учениците ще бъдат оценявани за уменията им за критично мислене и решаване на проблеми. Литература и математика все още ще се учат, но ще бъдат преподавани по различен начин. Математиката ще се преподава като начин за обучение как да се решават проблеми и пъзели. В литературата, учениците ще бъдат питани какво означава за тях една история. Вместо да преминават тестове, учениците ще показват наученото чрез творчески проекти. Ролята на учителите ще бъде да насочват учениците в областите, в които те се нуждаят от насока като иноватори. Как могат децата да бъдат иновативни? Позволявате им. И измъкнете иновацията от техния начин за правене на нещата“ – Nicholas Provenzano, възпитател в Мичиган, САЩ

Ще има повече креативност в класната стая.

 „Защото това е, което професиите ще изискват. Образованието ще бъде не просто получаване на информация и споделяне, но също и разбиране какво може да се прави с тази информация в реалния свят. “ – Josefino Rivera, Jr., преподавател в Буенос Айрес, Аржентина

Учениците ще учат, че нищо не е невъзможно.

 „Образованието ще внушава идеята, че всичко, което не е възможно сега, ще бъде възможно в бъдеще. Нека да направим тази част от образованието. “ – Kristine Sargsyan, възпитател в Ереван, Армения

Източник: www.otkrivatel.bg

Оценка 4.83 от 35 гласували
Създайте профил в УЧИТЕЛИ БГ - сайтът с най-много запитвания за уроци и курсове.
Регистрирайте се като:
Учител Треньор Детегледачка Детски психолог
Школа Училище Занималня Спортен клуб Детска градина, ясла Детски клуб, център
Родител / Обучаем


Създайте Ваш профил в сайта УЧИТЕЛИ БГ - над 150 000 родители и обучаеми на месец търсят индивидуални или групови уроци    Регистрирай се
Учители БГ използва бисквитки РАЗБРАХ