Преподава по | Преподава на | Цена |
---|---|---|
Уроци за софтуерни специалисти и програмиране |
1 - 4 клас
5 - 8 клас
5 - 8 годишни
още »
9 - 12 годишни
Начинаещи
Средно ниво
|
цена по договаряне
|
Уроци и Курсове по Роботика |
1 - 4 клас
5 - 8 клас
5 - 8 годишни
още »
9 - 12 годишни
Начинаещи
Средно ниво
|
цена по договаряне
|
Допълнителни характеристики на Школа по програмиране и роботика "SparkLab" |
---|
С паркинг
|
Допълнителна информация и професионален опит за Школа по програмиране и роботика "SparkLab" |
---|
SparkLab е създаден за нашите деца
Когато нашите деца постъпиха в училище, разбрахме, че въпреки прогреса, настъпил в образователната система, в България все още се използват твърде остарели методи, програми и концепции в образованието. Учебното съдържание, насърчаващо творческото, иновативно и модерно мислене, е рядкост, за сметка на заучаването на формули и дати.
Защо избрахме програмите на LEGO® Education
Основите на методите, използвани в програмите на LEGO® Education, са положени от Сеймур Паперт – създател на теорията за обучение "Конструктивизъм" (базирана на по-ранните разработки на Жан Пиаже) и програмния език Logo. Популярният днес език Scratch идва от същото място – създаден е от MIT Media Lab, съоснована от Сеймур Паперт. Заглавието на книгата на Сеймур Паперт – „Mindstorms: Children, Computers, and Powerful Ideas“ e използвана от LEGO® Education за линията им от образователни роботи – LEGO® MINDSTORMS®. Книгата „Mindstorms“ е свободно достъпна от сайта на MIT (Масачузетския технологичен институт), ако желаете да се запознаете с нея. Солидната научна подготовка, която седи зад тези програми, ни убеди, че този подход може да даде на децата нужните умения и знания в модерния свят и да запали в тях искрата за нуждата от познания, умения и творчество.
Искаме децата да са създатели, а не консуматори
Макар децата ни да умеят да работят бързо с компютри, таблети и смартфони, тези устройства, въпреки огромния потенциал, който предлагат, в 90% от случаите се използват за гледане на видеа, които някой друг е създал. Искаме децата да са творци, да създават и да развиват своите умения, а не да са просто консуматори на съдържание. За съжаление, тези умения няма как да бъдат придобити в традиционната образователна система – там програмите се обновяват бавно и не могат да реагират достатъчно бързо на постоянно променящите се технологии.
|
Галерия на Школа по програмиране и роботика "SparkLab" |
---|
Регистрирайте се или влезте с Вашия профил |