gold
verified
plus

Петя Атанасова Детски психолог

Център, София, България map
София до Национална опера
https://patanasova.blog.bg/drugi/2011/09/25/senzorna-integraciia-sensory-integration-sid-sensory-integra.825872
Клиничен психолог. Водещ на Сертификационни Обучения към Фондация "Хестия" - България: ASQ-3; ASQ®:Social-Emotional-2; Denver II; САВ - Clinical Assessment of behavior”; “Комплексна оценка с батерия от псих. тестове”; GCDF - кариерен консултант; Консултант пиеси на Столичен куклен театър: "Бебешка пиеса" и "Кофичка с лопатка". Експерт-обучител проекти: към МОН – “Обучение на педагогически специалисти за превенция на училищното насилие, агресията и други негативни прояви”; и към Институт по психология-МВ
Език на преподаване:
Английски език
Български език
Гръцки език
Италиански език
Руски език
Имам стаж:
над 10 години
Профилът е:
Прегледан: 11135 пъти
Посетители: 3815
Последно онлайн: 25.06.25
Консултации или психотерапия За Цена

Консултативна психология

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Клинична психология

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Организационни умения

Над 20 годишни
цена по договаряне

Социална психология

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Социални умения

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Ранно детско развитие

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
цена по договаряне

Кариерно ориентиране

9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
още »
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Когнитивно развитие

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Детско-юношеска психология

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Емоционална интелигентност

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Личностно развитие

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Професионално ориентиране

9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
още »
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Психология за родители

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Психология за тинейджъри

9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
цена по договаряне

Ранно детско развитие

1 - 4 годишни
цена по договаряне

Училищна психология

5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
още »
17 - 20 годишни
цена по договаряне
Допълнителни умения на Петя Атанасова
Деца - слухови пробл.
Деца с говорни пробл.
Деца с аутизъм
Деца с увреждания
Образование Град Специалност Степен Випуск
ЮЗУ "Неофит Рилски" Благоевград Социална психология Магистър 2001
ВТУ "Св. св. Кирил и Методий Велико Търново Клинична психология Магистър 2004
СУ "Климент Охридски" София Трудова и организационна психология Магистър 2006
Допълнителна информация и професионален опит за Петя Атанасова

Диагностика на интелектуално функциониране, памет и скорост на преработка на информацията: 

RIAS-2 Скали на Рейнолдс за оценка на интелигентността: за лица от 3 до 94 години. Включва 8 субтеста, изследващи Индекс за вербална интелигентност (VIX) и Индекс за невербална интелигентност (NIX), Вербална и невербална памет, Скорост на преработка на информацията. Бълг. версия - 2023 г., Фондация Хестия" 

Диагностика на внимание и концентрация - d2-R, бълг. версия 2022 г., Фондация "Хестия" 


Диагн
остика на ранно детско развитие:

1. Ages & Stages Questionnaires - ASQ ®-3 - скрининг и мониторинг система за детско развитие от 1 месец след раждането до 5 г. и 6 месеца; изследване, наблюдение и предоставяне на развиващи уменията дейности в сферите: груба и фина моторика, комуникация; игра и учене и личностно-социални умения; бълг. версия 2023 г., Фондация "Хестия"

2. Ages & Stages Questionnaires - Social-Emotional: ASQ ®:2 - скрининг и мониторинг система за оценка на социално-емоционалното развитие на деца от 1 месец след раждането до 6-годишна възраст на база на притеснения на родителите относно уменията на детето за саморегулация, следване на инструкции, автономност, афективно и адаптивно поведение, социална комуникация и взаимоотношения с другите, проблеми с храненето, съня и дневния режим, индикации за невронетипична и аутистична симптоматика; бълг. версия 2024 г., Фондация "Хестия"

3. Профил на развитието - Development profile-3 (0 м.-13 г.) - груба и фина мотирика; графични умения; адаптивно поведение; социални умения; когнитивни умения; комуникативни умения. 

4. Скрининг за ранно детско развитие: Denver II (0 м. - 6 г.) - фина моторика; груба моторика; личностно-социална сфера; адаптивни умения. 

5. DESK - 3-6 R - за раннo установяване на нарушения в развитието на деца от 3 до 6 г., с цел навременна интервенция; съобразен с изискванията на PISA, децата да получат първоначална подготовка (равен старт) преди тръгване на училище, както и за наличие на маркери за потенциални проблеми в поведението – екстернализирани (агресия) и интернализирани (тревожност); бълг. версия 2019 г., Фондация "Хестия"

Диагностика на когнитивни процеси: внимание, памет, мислене - деца и възрастни. 

Диагностика на интелектуално функциониране:

1. Ревизирана версия на тест за интелигентност на Векслер- HAWIK- R (6 -16 г.)

2. Скала за интелигентност на Уекслер за деца - WISC-IV  /Wechsler Intelligence Scale for Children/  (6-16 г.);

Диагностика на училищна готовност и зрялост; 

Клинична оценка на поведението - САВ - Clinical Assessment of Behavior- 2 -18 г.: теоретично базиран инструмент  на диагностичните критерии от DSM-IV TR и критериите на IDEA за деца със специални образователни потребности. Оценка на когнитивното и екзекутивното функциониране, адаптивно поведение, умствено изоставане, обучителни затруднения, дефицит във вниманието/хиперактивност, поведения от аутистичния спектър, интелектуална надареност, екстернализирани  (тормоз, агресия, гняв)  и интернализирани (депресия, поведения, критични поведения;  бълг. версия 2020 г., Фондация "Хестия" 

Диагностика на когнитивни, афективни и личностни функции: Мултикултурен перцептивен тест TEMAS - Tell me a story - за оценка на силните страни и областите за развитие в когнитивното, афективното, интрапсихичното и междуличностното функциониране на детето;

CAT - Детски аперцептивен тест: Диагностика на динамични фактори, обуславящи поведението на детето в група, училище, семейство, (3-10 г.)

Диагностика на Хиперактивност; дефицит на внимание; опозиционно поведение, поведенчески проблеми, скрийнинг за тревожност и депресия - Въпросник Conners -3, (6-16 г.); 

Диагностика на личностно функциониране на юноши:

- MMPI -A - Минесотски многофакторен личностен въпросник за изследване на юноши - (6-16 г.)  най-широко използван и обективен тест за изследване на личностните особености в юношеска възраст;

DAF - Диференциален тест за оценка на агресията в детска и юношеска възраст,  (10 г. -18 г.): за диагностика на проактивна, реактивна, инструментална, защитна агресия и агресия, обусловена от гняв; бълг. версия 2017, Фондация "Хестия"

PSI-4 - Индекс на родителския стрес: за родители на деца 3-13 г. Оценка на равнището на стрес в системата родител-дете. Фокус върху три основни източника на стрес: характеристики на детето, характеристики на родителя и стресогенни житейски събития, бълг.версия 2020 г., Фондация "Хестия"

Консултиране за подходящ тип училище и образование: 

след VII, VIII, XI, XII клас.

 

EDI-3 /Eating Disorder Inventory - 3/ - въпросник за оценка на психологичните черти и констукти, които са клинично свързани с развиване и поддържане на хранителни нарушения - над 13-годишна възраст, българска версия 2021 г., Фондация "Хестия"

 

Оценка на личностна сфера – възрастни:

Въпросник за клинична оценка на личността PAI Plus /Personality Assessment Inventory® Plus/ - за детайлна оценка на психопатологията при лица над 18-годишна възраст: Соматични оплаквания, Тревожност, Тревожни разстройства, Депресия, Мания, Параноя, Шизофрения, Гранични черти, Антисоциални черти; Проблеми с алкохола, Проблеми с медикаменти; Агресия, Суицидни идеации, Стрес, Липса на подкрепа, Отхвърляне на терапията; Междуличностни отношения: Доминантност, Добросърдечност; бълг. версия 2022 г., Фондация "Хестия"


 Изследване на тревожност като черта на личността.

ММPI – 2 (Minnesota multiphasic personality inventory - 2) - Минесотски мултифазов личностов въпросник за възрастни – 2. За оценка на възрастни от 18 г. до 60 г.; диагностика на различни психични, нервни, органични, психосоматични и личностни проблеми;

 

NEO PI-R - Въпросник за изследване на личността, ревизиран: цялостна оценка на личността, на емоционалния и междуличностния стил на поведения, нагласите и мотивацията; един от най-популярните личностни въпросници в света. Базиран на доминиращата в консултирането през последните години концепция за „Голямата Петорка” (Big Five) и е международно признат като „златен стандарт” в оценяването на личността.

 

 Личн. профил на базата на Многофазов личностен въпросник за изследване на представите за Реален и Идеален Аз-образ, партньорския Реален и Идеален Аз-образ, семейни патерни /модели;

ТОМ - Тест за оценка на мотивационната ориентация в работна среда: пряко насочен към работата и измерва четирите основни мотива, свързани с нея – към постижения, лидерство, иновации и изграждане на отношения.

 Burnout-Q - Тест за оценка на синдрома на професионалното прегаряне - за всички сфери на социалните услуги и при лица с професии, свързани с ежедневен контакт с хора - социални работници, лекари, учители, служители в държавни и частни институции и др. 

Rorschach Inkblot Test – Мастилени петна на Роршах: за проучване личностните характеристики и емоционалното функциониране; 

TYPE Explorer - тест по модела за 16-те личностни типа на Карл Юнг, К. Майерс и И. Бригс; бълг. версия: 202
 

 Дизайн и провеждане на 2-3-дневни обучения/тренинги: 

"Умения за насочване"; 

"Ефективно наставничество"

"Комуникативни умения";

"Работа в екип";

"Умения за презентиране";

"Справяне с възражения и оплаквания"; 

"Управление на стреса";

 "Сензорно-интегративна дисфункция "

 

 

 

Галерия на Петя Атанасова
Изпрати съобщение
до Петя Атанасова
Докладвай нередност

Подобни профили
5.0
image
Ася Й.
Детски психолог по Социални умения
София
Изпрати Съобщение
Създайте Ваш профил в сайта УЧИТЕЛИ БГ - над 150 000 родители и обучаеми на месец търсят индивидуални или групови уроци    Регистрирай се
Последно търсени:
Курсове по Гръцки език Пловдив
Английски с транскрипция
Интернет уроци по Английски
Уроци по Английски Овча Купел
Английски уроци онлайн
Компютърни курсове Русе
Индивидуални уроци по Немски език Пловдив
Подготовка по История
Частни уроци по Немски Младост
Уроци по Английски език Овча Купел
Математика за 10 клас
Индивидуални уроци по Английски език София
Балет за деца София
Тренировки по Футбол в София
Курс по Испански език онлайн
Школи Народни школа
Раджа Йога
Уроци по Немски език София
Уроци по Математика Младост
Учител по История
Клуб Латино танци
Курсове по Фризьорство
Уроци по Китара за начинаещи и напреднали
Реферат по География
Брейк танци уроци
Компютърни курсове за деца
Уроци по Рисуване online
Курсове по Английски София
Online уроци по Английски
Немски училища в София
Лесно изучаване на Английски език
Плуване стилове
Учители БГ използва бисквитки РАЗБРАХ