Консултации или психотерапия | For | Price |
---|---|---|
Counseling Psychology |
1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
17 - 20 years
Over 20 years
Students
|
price negotiable
|
Clinical psychology |
1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
17 - 20 years
Over 20 years
Students
|
price negotiable
|
School psychology |
5 - 8 years
9 - 12 years
13 - 16 years
още »
17 - 20 years
|
price negotiable
|
Social psychology |
1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
17 - 20 years
Over 20 years
Students
|
price negotiable
|
Social skills |
1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
17 - 20 years
Over 20 years
Students
|
price negotiable
|
Organizational skills |
Over 20 years
|
price negotiable
|
Child-adolescent psychology |
1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
17 - 20 years
Over 20 years
Students
|
price negotiable
|
Psychology for parents |
1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
17 - 20 years
Over 20 years
Students
|
price negotiable
|
Psychology for teenagers |
9 - 12 years
13 - 16 years
17 - 20 years
|
price negotiable
|
Emotional Intelligence |
1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
17 - 20 years
Over 20 years
Students
|
price negotiable
|
Personal development |
1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
17 - 20 years
Over 20 years
Students
|
price negotiable
|
Career guidance |
9 - 12 years
13 - 16 years
17 - 20 years
още »
Over 20 years
Students
|
price negotiable
|
Professional orientation |
9 - 12 years
13 - 16 years
17 - 20 years
още »
Over 20 years
Students
|
price negotiable
|
Cognitive development |
1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
17 - 20 years
Over 20 years
Students
|
price negotiable
|
Early childhood development |
1 - 4 years
|
price negotiable
|
Early childhood development |
1 - 4 years
5 - 8 years
|
price negotiable
|
Extra skills на Петя Атанасова |
---|
Children with hearing pr.
Children with speech pr.
Children with autism
Children with disabilities
|
Education | City | Specialty | Degree | Class |
---|---|---|---|---|
ЮЗУ "Неофит Рилски" | Благоевград | Социална психология | Магистър | 2001 |
ВТУ "Св. св. Кирил и Методий | Велико Търново | Клинична психология | Магистър | 2004 |
СУ "Климент Охридски" | София | Трудова и организационна психология | Магистър | 2006 |
Additional information and experience за Петя Атанасова |
---|
Диагностика на интелектуално функциониране, памет и скорост на преработка на информацията: RIAS-2 Скали на Рейнолдс за оценка на интелигентността: за лица от 3 до 94 години. Включва 8 субтеста, изследващи Индекс за вербална интелигентност (VIX) и Индекс за невербална интелигентност (NIX), Вербална и невербална памет, Скорост на преработка на информацията. Бълг. версия - 2023 г., Фондация Хестия" Диагностика на внимание и концентрация - d2-R, бълг. версия 2022 г., Фондация "Хестия"
1. Ages & Stages Questionaries - ASQ ®-3 - скрининг и мониторинг система за детско развитие от 1 месец след раждането до 5 г. и 6 месеца; изследване, наблюдение и предоставяне на развиващи уменията дейности в сферите: груба и фина моторика, комуникация; игра и учене и личностно-социални умения. 2. Профил на развитието - Development profile-3 (0 м.-13 г.) - груба и фина мотирика; графични умения; адаптивно поведение; социални умения; когнитивни умения; комуникативни умения. 3. Скрийнинг за ранно детско развитие: Denver II (0 м. - 6 г.) - фина моторика; груба моторика; личностно-социална сфера; адаптивни умения. 4. DESK - 3-6 R - за раннo установяване на нарушения в развитието на деца от 3 до 6 г., с цел навременна интервенция; съобразен с изискванията на PISA, децата да получат първоначална подготовка (равен старт) преди тръгване на училище, както и за наличие на маркери за потенциални проблеми в поведението – екстернализирани (агресия) и интернализирани (тревожност). Диагностика на когнитивни процеси: внимание, памет, мислене - деца и възрастни. Диагностика на интелектуално функциониране: 1. Ревизирана версия на тест за интелигентност на Векслер- HAWIK- R (6 -16 г.) 2. Скала за интелигентност на Уекслер за деца - WISC-IV /Wechsler Intelligence Scale for Children/ (6-16 г.); Диагностика на училищна готовност и зрялост; Клинична оценка на поведението - САВ - Clinical Assessment of Behavior- 2 -18 г. - 2020 г.; теоретично базиран инструмент на диагностичните критерии от DSM-IV TR и критериите на IDEA за деца със специални образователни потребности. Оценка на когнитивното и екзекутивното функциониране, адаптивно поведение, умствено изоставане, обучителни затруднения, дефицит във вниманието/хиперактивност, поведения от аутистичния спектър, интелектуална надареност, екстернализирани (тормоз, агресия, гняв) и интернализирани (депресия, поведения, критични поведения. Диагностика на когнитивни, афективни и личностни функции: Мултикултурен перцептивен тест TEMAS - Tell me a story - за оценка на силните страни и областите за развитие в когнитивното, афективното, интрапсихичното и междуличностното функциониране на детето; CAT - Детски аперцептивен тест: Диагностика на динамични фактори, обуславящи поведението на детето в група, училище, семейство, (3-10 г.); Диагностика на Хиперактивност; дефицит на внимание; опозиционно поведение, поведенчески проблеми, скрийнинг за тревожност и депресия - Въпросник Conners -3, (6-16 г.); Диагностика на личностно функциониране на юноши: - MMPI -A - Минесотски многофакторен личностен въпросник за изследване на юноши - (6-16 г.) най-широко използван и обективен тест за изследване на личностните особености в юношеска възраст; DAF - Диференциален тест за оценка на агресията в детска и юношеска възраст, (10 г. -18 г.) PSI-4 - Индекс на родителския стрес: за родители на деца 3-13 г. Оценка на равнището на стрес в системата родител-дете. Фокус върху три основни източника на стрес: характеристики на детето, характеристики на родителя и стресогенни житейски събития. Консултиране за подходящ тип училище и образование: след VII, VIII, XI, XII клас.
EDI-3 /Eating Disorder Inventory - 3/ - въпросник за оценка на психологичните черти и констукти, които са клинично свързани с развиване и поддържане на хранителни нарушения - над 13-годишна възраст.
Оценка на личностна сфера – възрастни: Въпросник за клинична оценка на личността PAI Plus - за детайлна оценка на психопатологията при лица над 18-годишна възраст: Соматични оплаквания, Тревожност, Тревожни разстройства, Депресия, Мания, Параноя, Шизофрения, Гранични черти, Антисоциални черти; Проблеми с алкохола, Проблеми с медикаменти; Агресия, Суицидни идеации, Стрес, Липса на подкрепа, Отхвърляне на терапията; Междуличностни отношения: Доминантност, Добросърдечност. ММPI – 2 (Minnesota multiphasic personality inventory - 2) - Минесотски мултифазов личностов въпросник за възрастни – 2. За оценка на възрастни от 18 г. до 60 г.; диагностика на различни психични, нервни, органични, психосоматични и личностни проблеми;
NEO PI-R - Въпросник за изследване на личността, ревизиран: цялостна оценка на личността, на емоционалния и междуличностния стил на поведения, нагласите и мотивацията; един от най-популярните личностни въпросници в света. Базиран на доминиращата в консултирането през последните години концепция за „Голямата Петорка” (Big Five) и е международно признат като „златен стандарт” в оценяването на личността.
Личн. профил на базата на Многофазов личностен въпросник за изследване на представите за Реален и Идеален Аз-образ, партньорския Реален и Идеален Аз-образ, семейни патерни /модели; ТОМ - Тест за оценка на мотивационната ориентация в работна среда: пряко насочен към работата и измерва четирите основни мотива, свързани с нея – към постижения, лидерство, иновации и изграждане на отношения. Burnout-Q - Тест за оценка на синдрома на професионалното прегаряне - за всички сфери на социалните услуги и при лица с професии, свързани с ежедневен контакт с хора - социални работници, лекари, учители, служители в държавни и частни институции и др. Rorschach Inkblot Test – Мастилени петна на Роршах: за проучване личностните характеристики и емоционалното функциониране. TYPE Explorer - тест по модела за 16-те личностни типа на Карл Юнг, К. Майерс и И. Бригс. Дизайн и провеждане на 2-3-дневни обучения/тренинги: "Умения за насочване"; "Ефективно наставничество" "Комуникативни умения"; "Работа в екип"; "Умения за презентиране"; "Справяне с възражения и оплаквания"; "Управление на стреса"; "Сензорно-интегративна дисфункция "
|
Gallery на Петя Атанасова |
---|