Регистрирай се
5.0
image
0889 567 802
Изпрати съобщение
Рейтинг 3.7 от 3 потребители
gold
verified
plus

Петя Атанасова Детски психолог

ул. „Георги С. Раковски“ , София, България map
София до Национална опера
0889 567 802
Водещ на Сертификационни Обучения към Фондация "Хестия" - България: Denver II; САВ - Clinical Assessment of behavior”; “Комплексна оценка с батерия от псих. тестове”; GCDF - кариерен консултант; Консултант пиеси на Столичен куклен театър: "Бебешка пиеса" и "Кофичка с лопатка". Експерт-обучител проекти: към МОН – “Обучение на педагогически специалисти за превенция на училищното насилие, агресията и други негативни прояви”; и към Институт по психология-МВР - 2020 г.
Език на преподаване:
Английски език
Български език
Гръцки език
Италиански език
Руски език
Имам стаж:
над 10 години
Профилът е:
Прегледан: 3826 пъти
Посетители: 1665
Последно онлайн: 08.04.21
Консултации или психотерапия За Цена

Детска психология

още »
цена по договаряне

Клинична психология

още »
цена по договаряне

Организационни умения

цена по договаряне

Социална психология

още »
цена по договаряне

Социални умения

още »
цена по договаряне

Ранно детско развитие

цена по договаряне

Кариерно ориентиране

още »
цена по договаряне
Допълнителни умения на Петя Атанасова
Образование Град Специалност Степен Випуск
ЮЗУ "Неофит Рилски" Благоевград Социална психология Магистър 2001
ВТУ "Св. св. Кирил и Методий Велико Търново Клинична психология Магистър 2004
СУ "Климент Охридски" София Трудова и организационна психология Магистър 2006
Допълнителна информация и професионален опит за Петя Атанасова

Диагностика на ранно детско развитие:

1. Профил на развитието - Development profile-3 (0 м.-13 г.) - груба и фина мотирика; графични умения; адаптивно поведение; социални умения; когнитивни умения; комуникативни умения. 

2. Скрийнинг за ранно детско развитие: Denver II (0 м. - 6 г.) - фина моторика; груба моторика; личностно-социална сфера; адаптивни умения. 

3. DESK - 3-6 R - за раннo установяване на нарушения в развитието на деца от 3 до 6 г., с цел навременна интервенция; съобразен с изискванията на PISA, децата да получат първоначална подготовка (равен старт) преди тръгване на училище, както и за наличие на маркери за потенциални проблеми в поведението – екстернализирани (агресия) и интернализирани (тревожност).

Диагностика на когнитивни процеси: внимание, памет, мислене - деца и възрастни. 

Диагностика на интелектуално функциониране:

1. Ревизирана версия на тест за интелигентност на Векслер- HAWIK- R (6 -16 г.)

2. Скала за интелигентност на Уекслер за деца - WISC-IV  /Wechsler Intelligence Scale for Children/  (6-16 г.);

Диагностика на училищна готовност и зрялост; 

Клинична оценка на поведението - САВ - Clinical Assessment of Behavior- 2 -18 г. - 2020 г.; теоретично базиран инструмент  на диагностичните критерии от DSM-IV TR и критериите на IDEA за деца със специални образователни потребности. Оценка на когнитивното и екзекутивното функциониране, адаптивно поведение, умствено изоставане, обучителни затруднения, дефицит във вниманието/хиперактивност, поведения от аутистичния спектър, интелектуална надареност, екстернализирани  (тормоз, агресия, гняв)  и интернализирани (депресия, поведения, критични поведения. 

Диагностика на когнитивни, афективни и личностни функции: Мултикултурен перцептивен тест TEMAS - Tell me a story - за оценка на силните страни и областите за развитие в когнитивното, афективното, интрапсихичното и междуличностното функциониране на детето;

CAT - Детски аперцептивен тест: Диагностика на динамични фактори, обуславящи поведението на детето в група, училище, семейство, (3-10 г.);

Диагностика на Хиперактивност; дефицит на внимание; опозиционно поведение, поведенчески проблеми, скрийнинг за тревожност и депресия - Въпросник Conners -3, (6-16 г.); 

Диагностика на личностно функциониране на юноши:

- MMPI -A - Минесотски многофакторен личностен въпросник за изследване на юноши - (6-16 г.)  най-широко използван и обективен тест за изследване на личностните особености в юношеска възраст;

DAF - Диференциален тест за оценка на агресията в детска и юношеска възраст,  (10 г. -18 г.)

PSI-4 - Индекс на родителския стрес: за родители на деца 3-13 г. Оценка на равнището на стрес в системата родител-дете. Фокус върху три основни източника на стрес: характеристики на детето, характеристики на родителя и стресогенни житейски събития.

Консултиране за подходящ тип училище и образование: 

след VII, VIII, XI, XII клас.

 

EDI-3 /Eating Disorder Inventory - 3/ - въпросник за оценка на психологичните черти и констукти, които са клинично свързани с развиване и поддържане на хранителни нарушения - над 13-годишна възраст. 

 

Оценка на личностна сфера – възрастни:

 Изследване на тревожност като черта на личността.

ММPI – 2 (Minnesota multiphasic personality inventory - 2) - Минесотски мултифазов личностов въпросник за възрастни – 2. За оценка на възрастни от 18 г. до 60 г.; диагностика на различни психични, нервни, органични, психосоматични и личностни проблеми;

 

NEO PI-R - Въпросник за изследване на личността, ревизиран: цялостна оценка на личността, на емоционалния и междуличностния стил на поведения, нагласите и мотивацията; един от най-популярните личностни въпросници в света. Базиран на доминиращата в консултирането през последните години концепция за „Голямата Петорка” (Big Five) и е международно признат като „златен стандарт” в оценяването на личността.

 

 Личн. профил на базата на Многофазов личностен въпросник за изследване на представите за Реален и Идеален Аз-образ, партньорския Реален и Идеален Аз-образ, семейни патерни /модели;

ТОМ - Тест за оценка на мотивационната ориентация в работна среда: пряко насочен към работата и измерва четирите основни мотива, свързани с нея – към постижения, лидерство, иновации и изграждане на отношения.

 Burnout-Q - Тест за оценка на синдрома на професионалното прегаряне - за всички сфери на социалните услуги и при лица с професии, свързани с ежедневен контакт с хора - социални работници, лекари, учители, служители в държавни и частни институции и др. 

Rorschach Inkblot Test – Мастилени петна на Роршах: за проучване личностните характеристики и емоционалното функциониране.

 

 Дизайн и провеждане на 2-3-дневни обучения/тренинги: 

"Умения за насочване"; 

"Ефективно наставничество"

"Комуникативни умения";

"Работа в екип";

"Умения за презентиране";

"Справяне с възражения и оплаквания"; 

"Управление на стреса";

 "Сензорно-интегративна дисфункция "

 

 

 

Галерия на Петя Атанасова
Изпрати съобщение
до Петя Атанасова
Докладвай нередност

Подобни профили
Създайте Ваш профил в сайта УЧИТЕЛИ БГ - над 150 000 родители и обучаеми на месец търсят индивидуални или групови уроци    Регистрирай се
Последно търсени:
Частни уроци по Немски София
Уроци по Музика за 7 клас
Задачи първи клас
Английски език матура
Курс Английски език Варна
Курсове Ноктопластика
Уроци по Английски език София Младост
Народни танци начинаещи
Подготовка по Математика
Курсове разговорен Английски
Уроци по Китара Варна
Курсове по Народни танци София
Тестове Математика
Уроци по Турски език София
Народни танци за начинаещи Шумен
Уроци по Народни танци София
Уроци по Пеене Бургас
Уроци по Математика за 7 клас Пловдив
Уроци по Латино танци онлайн
Учител по Английски език София
Уроци по Народни танци София Люлин
Немски езиков център
Руски език за деца
Атлас по География
Учител по История
Английски за българи Онлайн
Курс по Английски Online
Курс по Английски Благоевград
Индивидуално обучение по Английски език в София
Школа по Английски език Варна
Брейк денс
Частни Учители по Френски
Учители БГ използва бисквитки РАЗБРАХ