Преподава по | Преподава на | Цена |
---|---|---|
Уроци по Пиано |
Предучилищни
1 - 4 клас
Начинаещи
|
60 лв.
90мин.
|
Уроци по Теория на музиката |
Предучилищни
1 - 4 клас
5 - 8 годишни
още »
9 - 12 годишни
Над 20 годишни
Възрастни
Начинаещи
|
40 лв.
45мин.
|
Уроци по Цигулка |
Предучилищни
1 - 4 клас
5 - 8 клас
още »
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Възрастни
Начинаещи
Средно ниво
Напреднали
|
60 лв.
90мин.
|
Уроци по Солфеж |
Предучилищни
1 - 4 клас
5 - 8 годишни
още »
9 - 12 годишни
Над 20 годишни
Възрастни
Начинаещи
|
40 лв.
45мин.
|
Допълнителни умения на Изабела Г. |
---|
Решаване на домашни
|
Образование | Град | Специалност | Степен | Випуск |
---|---|---|---|---|
Санкт-Петербургска Държавна Консерватория | Санкт-Петербург | Цигулка | Магистър | 1994 |
Допълнителна информация и професионален опит за Изабела Г. |
---|
Здравейте!
Казвам се Изабела и съм преподавател по цигулка с дългогодишен опит, Дипломирана съм в Санкт-Петерсбургска Държавна Консерватория "Н. Римски-Корсаков", като магистър на изкуствата, през далечната 1994 година. :)
Давам частни уроци по цигулка, на начинаещи и напреднали, на български, руски и португалски език, помощ при усвояване на материала от музикалното училище в началните класове, както и уроци за възрастни, желаещи да се докоснат до красотата на инструмента. За по-ползотворна работа, препоръчвам уроци 2 пъти седмично. При начинаещи, уроците по цигулка, солфеж и теория на музиката са съчетани. Един учебен час е 40, 60 или 80 минути.
Също така преподавам пиано на начинаещи. Уроците по пиано също са съчетани с уроци по солфеж и теория на музиката, като един учебен час отново е 40, 60 или 80 минути. За по-ползотворна работа при деца и начинаещи, препоръчвам уроци 2-3 пъти седмично. Възможно е единият урок да е на живо, а другите два - online. Това се отнася само за уроците по пиано, цигулката изисква уроци само на живо.
За контакт, моля използвайте посочения телефон.
Защо е хубаво да свирим на музикален инструмент?
От една страна, заниманията с музика намаляват стреса, от друга, развиват въображението, дава възможност за емоционална и творческа изява или просто моменти на забавление и радост. Всичко това може да играе ролята на арт-терапия. В същото време, по време на свирене се стимулират едновременно и двете мозъчни полукълба, а това от своя страна подобрява значително езиковите умения и речта при малчуганите. Джесика Гран (когнитивен учен в Западния университет в Лондон/Онтарио), например твърди, че една година уроци съчетани с редовна практика, може да повиши коефициента на интелигентност с три точки. И в това няма нищо удивително, тъй като музикалното обучение стимулира същите части на мозъка, отговорни за логическото, аналитичното и математическото мислене. Редовната музикална практика в ранна възраст може да направи структурни промени в мозъка, които го правят по-ефективен, Деца, които са се обучавали няколко години да свирят на някакъв инструмент, (в ранна детска възраст това обикновено е пиано, цигулка, китара или блок-флейта), биха могли да обогатят речниците си с двадесет процента повече думи. От друга страна, музикалните занимания помагат на детето по-добре да изразява своите емоции, да общува, да развива своите двигателни умения и други качества, като артикулация и ритъм, подобрява общото му състояние и самочувствие. Също така подобрява паметта, изгражда добри навици като фокус и постоянство, усърдие и творчество, увеличава пространствено-времевите способности, които помагат в математиката, науката и инженерството.
Желая успех, дерзайте и бъдете здрави! :) |