С разширено изучаване на |
---|
Допълнителна информация и професионален опит за Детска градина "Слънчо" |
---|
Мисия на детската градина: - Осигуряване правото на всяко дете за възпитание, обучение и развитие в комфортна социално-педагогическа среда. Развитие на комуникативните способности на децата и тяхното социално поведение и отношение. Формиране качества на бъдещи личности на 21 век. - Изграждане на социално-психологическа и интелектуална готовност на децата за училище чрез осъществяване на възпитателно-образователна дейност от високо квалифицирани специалисти, запазвайки приоритет на играта, като основна дейност в детската градина. - Осъществяване на ефективно обвързване на семейството със системата и организацията на предучилищното възпитание с цел съвместно изграждане на малката личност.
Визия: Утвърждаване на детската градина като съвременен тип детско заведение, като желана от децата жизнена среда за индивидуално-личностното им съзряване чрез осъвременяване на възпитателно-образователния процес, управлението и съвременните форми на работа със семейството и обществеността.
Основна цел: - Стимулиране развитието на творческия потенциал на детската личност, постигане на социално-психологическа и интелектуална готовност на детето за училище и утвърждаване на неговата индивидуалност. - Шанс на всяко дете за духовно, физическо, интелектуално, естетическо, социално-нравствено и емоционално-волево развитие.
Основни задачи: - Утвърждаване на детската градина като реална среда за творческо, интелектуално и индивидуално развитие на детето. - Чрез оптимално управление да се гарантира адекватно поведение за конкурентноспособност и престиж. - Хармонична координация между семейството и детската градина за удовлетворяване потребността на детето да живее в детско общество. Доброжелателен диалог и взаимно уважение между учители, деца и родители. -Изграждане на отношение у детето към природата, духовните и социални ценности на съвременното българско общество, както и към собствената личност , чрез подходящи за възрастта му форми. |