verified

Стефка К. Child doctor

Пловдив, България
Здравейте! Казвам се Стефка К. и съм детски психолог, практикуващ в град Пловдив. Основните области, в които работя с деца са - агресивно поведение, повишена тревожност, страхове, нервни тикове, ниска самооценка, неувереност, емоционални травми, загуба на близък / домашен любимец, психологични проблеми при раздяла на родителите, промяна в състава на семейството, ревност при раждане на друго дете, конфликтни взаимоотношения, осиновяване, енуреза, енкопреза и др.
Experience:
over 10 years
Profile is:
Views: 13459 times
Visitors: 5456
Last online: 11.12.24
Консултации или психотерапия For Price

Counseling Psychology

1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
17 - 20 years
Over 20 years
price negotiable

School psychology

5 - 8 years
9 - 12 years
13 - 16 years
още »
17 - 20 years
Over 20 years
price negotiable

Child psychology

1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
17 - 20 years
Over 20 years
price negotiable

Art therapy

1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
17 - 20 years
price negotiable
Extra skills на Стефка К.
Psychotherapist
Education City Specialty Degree Class
ВТУ "Св. Св. Кирил и Методий" Велико Търново Психология Магистър
ВТУ "Св. Св. Кирил и Методий" Велико Търново Консултативна психология Магистър
Дружество по Позитивна Психотерапия Варна Позитивна психотерапия -
Дружество по Позитивна Психотерапия Варна Детска психотерапия -
Институт за терапия и експресивни изкуства София Арт терапия -
Асоциация Монтесори "Ръка за Ръка" София Монтесори метод -
WAPP Приказкотерапия -
Additional information and experience за Стефка К.

          Когато фокусът е детето, първата сесия е само с родителя / родителите. В нея се проследява развитието на детето до настоящия момент – характерът и темперамента, неговите способности и силни страни, интересите и заниманията му, взаимоотношенията му със семейството и връстниците, минали травмиращи събития, както и какво е актуалното му състояние. Обсъжда се и авторитета на родителските фигури в качеството си на главни фактори в развитието на детето. Тази първа среща е изключително важна, за да се изясни каква е заявката за работа на родителите към специалиста. Детската психотерапия е процес, който изисква съпричастността на цялото семейство. 

 

          След първичната психологична консултация с родителя / родителите, започва същинската работа с детето. Сесиите се провеждат насаме. Консултирането и психотерапията могат да помогнат на детето да развие своите ресурси, да сподели чувствата си относно семейни въпроси или училищни такива, да го подпомогнат в решаването на различни затруднения,  както и при емоционални и поведенчески проблеми.

         

          В практиката си на детски психолог, основните области, в които работя са - агресивно поведение, повишена тревожност, ниска самооценка, неувереност, емоционални травми, загуба на близък / домашен любимец, психологични проблеми при раздяла на родителите, промяна в състава на семейството, ревност при раждане на друго дете, конфликтни взаимоотношения с възрастните или връстниците, страхове, нервни тикове, енуреза, енкопреза, осиновяване и др.

 

         Друг важен аспект в сесиите е свързан с емоционалния свят на детето. Децата изживяват цялата палитра от емоции, но трудно успяват да ги назоват и да се справят с тях. С помощта на различни комплекти с емоционални карти се дава възможност на детето да разпознае чувствата си и да ги изрази, нещо повече, да разбере, че няма лоши и добри емоции.

 

          В работата си с деца използвам предимно игрови методи – куклотерапия, приказкотерапия,  разиграване на сюжети, както и арт терапия, пясъчна игрова терапия, асоциативни карти и пр.  Играта е най-естественият начин да се комуникира и взаимодейства с децата. Тя е основен похват, който се прилага. В кабинета детето е свободно  да се изразява по свой собствен начин, т.е. да бъде себе си.  Акцентът е върху успехите, постиженията и силните страни на детето.

 

          

 

 

       Психологично консултиране на родители:

 

          * относно спецификата на отделните фази в психоемоционалното развитие на детето, възрастови кризи и насоки за справяне с тях.

 

          * при трудности в общуването с децата, възпитание, формиране на родителски компетенции, постигане на удовлетворителни взаимоотношения.

 

         * в помощ на детето за по-плавна адаптация при постъпване в детска ясла, градина, първи клас, ново учебно заведение или при промяна на средата му /друг град, държава/.

 

         * при раздяла на родителите относно адекватното информиране на детето, адаптация към нововъзникналата ситуация, подходящ режим на виждане, изработване на обща родителска рамка, авторитетът на другия родител е пр.

Gallery на Стефка К.
Стефка К.
Стефка К.
Стефка К.
Стефка К.
Стефка К.
Стефка К.
Стефка К.
Стефка К.

Регистрирайте се или влезте с Вашия профил
Изпрати съобщение
до Стефка К.
Докладвай нередност

Подобни профили
Създайте Ваш профил в сайта УЧИТЕЛИ БГ - над 150 000 родители и обучаеми на месец търсят индивидуални или групови уроци    Регистрирай се
Учители БГ използва бисквитки РАЗБРАХ