Преподава по | Teaching | Price |
---|---|---|
English lessons and courses |
grade 1 - 4
grade 5 - 8
grade 9 - 12
още »
9 - 12 years
13 - 16 years
17 - 20 years
|
30 lv.
60min.
|
Extra skills на Моника Колева |
---|
Homeworks
Special education
|
Education | City | Specialty | Degree | Class |
---|---|---|---|---|
Universidad Complutense de Madrid | Madrid | Психология | Бакалавър | 2017 |
Universidad Autónoma de Barcelona | Barcelona | Спортна психология | Магистър | 2020 |
Шуменски университет "Епископ Константин Преславски" ДИКПО | Варна | Учител по Английски език | Магистър | 2022 |
TEFL course | Online | Teaching English as a Foreign Language | - | 2019 |
Additional information and experience за Моника Колева |
---|
Аз съм спортен психолог и учител по английски език с богат опит в работата с деца и младежи. За мен преподаването е истинско призвание, което ми позволява да комбинирам страстта си към психологията и любовта си към обучението. Вярвам, че ученето на език е не само процес на усвояване на нови знания, но и възможност за личностно развитие. Стремя се не просто да преподавам английски, но и да изграждам здравословни навици за учене, да насърчавам любопитството и самостоятелността и да помогна на всяко дете и младеж да развие увереност в себе си. Преподавам английски от 2014 година и имам опит в академии в Мадрид, Барселона и в училища в България. Моята амбиция в преподаването е свързано с това да дам повече автономност и свобода на учителската професия. Гъвкавостта на индивидуалното обучение ми позволява да се нагласям към нуждите на всеки ученик, отвъд оценки и рамки. Вярвам, че насърчаването на автономността помага на децата и младежите да реализират пълния си потенциал. Като спортен психолог за мен най-важно е да създавам атмосфера и среда, в които хората, с които работя, да могат да разгърнат пълния си потенциал. Вярвам, че да бъдеш преподавател е да бъдеш агент на промяната, а с това идва и отговорността да покажеш на своите ученици една справедлива и сигурна среда, в която те могат да се развиват.
|