verified
plus

Валентин Ц. Учител

София, България
Учител по математика в град София.
Място:
Онлайн
При учителя
Език на преподаване:
Български език
Имам стаж:
над 10 години
Профилът е:
Прегледан: 950 пъти
Посетители: 581
Последно онлайн: 15.03.24
Преподава по Преподава на Цена

Уроци и Курсове по Математика

Кандидат-гимназисти
Зрелостници - Матури
Кандидат-студенти
още »
5 - 8 клас
9 - 12 клас
9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Начинаещи
Средно ниво
Напреднали
50 лв.
60мин.
Допълнителни умения на Валентин Ц.
Решаване на домашни
Специална педагогика
Образование Град Специалност Степен Випуск
СМГ - Софийска математическа гимназия "Паисий Хилендарски" София Математика Гимназия 2010
УНСС - Университет за национално и световно стопанство София Икономика на търговията Бакалавър 2014
Софийски университет "Св. Климент Охридски“” София Педагогика Магистър 2016
Допълнителна информация и професионален опит за Валентин Ц.

Здравейте, скъпи родители :)

Казвам се Валентин Ц., на 32 години. Завършил съм Софийска Математическа Гимназия “Паисий Хилендарски” (СМГ) випуск 2010 с отличен успех, бакалавърска степен от УНСС със специалност Икономика на търговията випуск 2014г и магистратура с профил педагогика в Софийски университет 2016г.

Преподавател съм (само и единствено частни уроци) вече 12 години. Точно след като завърших училище (СМГ), приятелка на майка ми, ме помоли да помогна на детето й с математиката, тъй като имаха сериозни затруднения. Честно казано , не знаех как ще се справя, защото едно е да знаеш математиката за себе си и да решаваш задачи, а съвсем друго - да предадеш нужните знания и умения, на другиго. Не след дълго, резултатите на това дете, се повишиха значително и майка му съответно ме препоръча на други родители от квартала. Неусетно започнаха да идват при мен доста деца от квартала и околните, и всъщност, доста преди да придобия своето педагогическо образование, аз изглежда бях намерил своето призвание. 

Въз основа на моя опит и вече обучени над 400 деца, бих искал да хвърля яснота върху въпроса, кога за едно дете са по-подходящи така популярните напоследък курсове (групови занимания с от 5 до 15 деца в група) и кога - индивидуалните уроци ?

Курсовете (групови занимания) са подходящи за деца, които са завършили предходната година с отличен резултат по математика. Това значи, че детето няма пропуски (или поне не сериозни такива). Също така, детето трябва да има добра концентрация и най-вече да не се притеснява да задава въпроси, да участва в курса активно и прочие. Ако детето ви е такова, имате сериозна предпоставка за отлични резултати при подготовка в група.

Ако детето ви обаче е завършило предходната година с 5-ца (или по-ниска оценка) по математика, то нещата за Вас се усложняват значително. Това значи, че детето има пропуски и курсовете няма как да му бъдат полезни. С такова дете трябва да се работи индивидуално, поне докато дупките в знанията бъдат запълнени, след което, при желание разбира се, може да се пренасочите към групови занимания. 

Една от най-важните предпоставки за успех обаче, е желанието на детето да се учи. 

В моята практика като индивидуален учител, в 90% от времето работя с деца, които не просто са изпуснали/не разбрали материал, а нямат нито желанието, нито навика да учат. Това са деца, които тепърва трябва да учим, не на математика, а на това, че трябва да се чете, да се пишат домашни, да се борим с мързела им и прочие. За щастие, нищо не е загубено, и с правилната нагласа най-вече на децата и на вас - родителите, можем заедно да възвърнем (или създадем) любовта на детето към математиката. 
Как протичат уроците при мен : 

Първите два-три часа са опознавателни за мен, както и да детето ви. По време на тези часове, ще се опитам да се сприятеля с детето ви, доколкото учителската етика позволява разбира се, да разбера какви са основните му проблеми, и притеснения свързани с математиката. Ще задавам и доста въпроси по материяла, за открия къде и кои са дупките в знанията на детето по математика, а те много често са много назад в материяла, още от предходните години. Тук, ще започна да давам и домашни, за да разбера дали детето има създадени навици да чете и пише домашни, и до каква степен усвоява материяла. След това заедно със Вас родителите, изготвяме индивидуален план за работа, който да следваме през годината. С децата, които НЕ са 7-ми/12-и клас и не гонят състезания и прочие, работим по конкретния учебник в училище (освен ако родителите, не пожелаят да работим и по сборници). С тези, на които им предстоят изпити обаче, работим, освен по учебника, и по няколко сборника, като съответно правим и пробни матури. За 7-ми и 12-ти клас следвам специялно разработена от мен методика, която се е отвърдила през годините като изключително ефективна и следва да доведе до възможно най-високи резултати. 
Тук е момента, в който да кажа, че вашето дете ще получава домашни след абсолютно всеки урок. За съжаление (на децата най-вече :) ), математиката е предмет, който няма как да бъде научен, без домашни. Това е и единствения начин, ние учителите, да проверим до каква степен е усвоен материяла, за да не допускаме нови пропуски в знанията.

Реално, няма дете, което да не може да се справи с математиката. Има деца, които са се затруднили, в даден момент и в последствие са загубили интерес и желание. 
Ако искате да се опитаме да възвърнем този интерес заедно, обадете ми се. С радост бих помогал :)

 

Изпрати съобщение
до Валентин Ц.
Докладвай нередност

Подобни профили
Създайте Ваш профил в сайта УЧИТЕЛИ БГ - над 150 000 родители и обучаеми на месец търсят индивидуални или групови уроци    Регистрирай се
Учители БГ използва бисквитки РАЗБРАХ