verified
plus

Петър П. Със Сертификати / Лицензи Детски психолог

Кърджали, България
Здравейте! Казвам се Петър П. и съм специалист в сферата на детската психология. Имам опит в работата с деца с увреждания, девиантно и агресивно поведение,аутистичен спектър и деца със специални образователни потребности. Ако имате въпроси свързани с детското развитие и семейните отношения, децата ви се намират в трудна ситуация, чувстват се тревожни и потиснати,свържете се с мен. Вярвам, че всеки един от нас в даден момент има нужда от подкрепа и е важно да знае към кого да се обърне за помощ.
Място:
Онлайн
При учителя
При обучаемия
Обществено място
Език на преподаване:
Английски език
Български език
Имам стаж:
от 5 до 10 години
Профилът е:
Прегледан: 2834 пъти
Посетители: 1124
Последно онлайн: 28.10.24
Консултации или психотерапия За Цена

Детска психология

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
цена по договаряне

Социални умения

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
цена по договаряне

Арт терапия

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
цена по договаряне

Психология за родители

Над 20 годишни
цена по договаряне

Емоционална интелигентност

5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
цена по договаряне

Когнитивно развитие

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
цена по договаряне

Ранно детско развитие

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
цена по договаряне

Монтесори обучение и възпитание

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
цена по договаряне
Допълнителни умения на Петър П.
Психотерапевт
Деца - слухови пробл.
Деца с говорни пробл.
Деца с аутизъм
Деца с увреждания
Образование Град Специалност Степен Випуск
ПУ "Паисий Хилендарски" Пловдив Детски психолог Магистър 2014
Сертификати, лицензи и грамоти на Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.

Регистрирайте се или влезте с Вашия профил
Допълнителна информация и професионален опит за Петър П.

Здравейте, казвам се Петър П., работя като детски психолог от 10г. Имам опит с деца с увреждания, девиантно и агресивно поведение,аутистичен спектър, СОП и др. Завършил съм психология в Пловдив, като след дипломирането ми имам изкарани над 30 допълнителни курса за детско развитие.


1. Приложен поведенчески анализ(АБА,ППА)-Наука за поведението.

Това е един от най-модерните методи за работа с деца от аутистичния спектър. Системата има за цел да изгради функционални умения в речта и комуникацията, играта, имитацията, социалното общуване, справянето с вербални инструкции и самообслужването.

2. PECS-Системата PECS е създадена през 1985г. от Andy Bondy и Lori www.*** ;

Тя е разработена като уникален комуникативен инструмент за хора от аутистичния спектър, но също така успешно се прилага и при хора с различни комуникативни, когнитивни и физически нарушения. PECS работи успешно в диапазон от всякакви възрастови групи и е подходяща за хора с различни комуникативни трудности. Тази система може да се използва както като основно средство за комуникация, така и като допълнително средство, подпомагащо речевото развитие.

3. Подходи за работа с деца с агресивно поведение.

-Техники за изразяване на гнева по конструктивен начин (парадоксални, дихателни, работа с пластилин и балони,  др.).
-Особености на работата с деца с пасивно-агресивно поведение (ролеви игри и използване на метафори).


4. Работа по метода (Floortime,DIR).

5. Техники за развиване на сензитивност към собствените емоции (телесни и арт-техники).
-Упражнения за развиване на умения за самоконтрол.
-Моделиращи техники за усвояване на нови модели на поведение (визуализация, РАТ).


6. Арт Терапия.

7.TEACCH е съкращение от “Treatment and Education of Autistic and Related Communication Handicapped Children”

“Третиране и обучение на аутистични и  сходни комуникационно увредени деца” 

Програмата е създадена от Ерик Шоплер в началото на 70-те години на XX век във Факултета по психиатрия “Чапъл Хил” в Университета на Северна Каролина с цел терапия и оказване на подкрепа на хората с ASD и техните семейства. За кратък период програмата се налага като много успешна и се разпространява първоначално и в другите щати, а впоследствие и по света. През последните 3 десетилетия тази програма е довела до преразглеждане на концепцията за аутизма и се е превърнала в широко използван и успешен подход. Meтода е подходящ за :

Образование, подкрепа, интервенция и управление на хора с аутизъм

Подход на партньорство между родители и специалисти

Използване на индивидуални програми

Създаване на рамка и структура.

8. Сензорна интеграция

-нарушения на тактилната дискриминация

-дисфункция на вестибуларния апарат

-нарушения в проприоцептивните възприятия

-слухова дисфункция 

-дисфункция на оралните възприятия

-дисфункция на обонянието.

-нарушение на зрителните сензитивни възприятия

-слухово-речеви сензорни нарушения.

www.*** ;Емоционално развитие

Емоционалната интелигентност и развитие включва следните аспекти:

1. Способност за разпознаване и разбиране на собствените емоции и начините, по които ни

влияят. Те се свързани с мислите, с телесните реакции и собствените ни силни страни.

2. Способността за самоконтрол. Тя е свързана с управление на импулсите и недостатъците ни,

с умението да претворяваме емоциите в думи и развиваме емоционалния си речник, вместо

спонтанно да отреагираме.

3. Способност да виждаме и разбираме други гледни точки, желания и потребности.

4. Способност да общуваме с другите по взаимно удовлетворяващ начин. 

Галерия на Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.

Регистрирайте се или влезте с Вашия профил
Изпрати съобщение
до Петър П.
Докладвай нередност

Подобни профили
Създайте Ваш профил в сайта УЧИТЕЛИ БГ - над 150 000 родители и обучаеми на месец търсят индивидуални или групови уроци    Регистрирай се
Учители БГ използва бисквитки РАЗБРАХ