Консултации или психотерапия | За | Цена |
---|---|---|
Детска психология |
1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
|
цена по договаряне
|
Социални умения |
1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
|
цена по договаряне
|
Арт терапия |
1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
|
цена по договаряне
|
Психология за родители |
Над 20 годишни
|
цена по договаряне
|
Емоционална интелигентност |
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
|
цена по договаряне
|
Когнитивно развитие |
1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
|
цена по договаряне
|
Ранно детско развитие |
1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
|
цена по договаряне
|
Монтесори обучение и възпитание |
1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
|
цена по договаряне
|
Допълнителни умения на Петър П. |
---|
Психотерапевт
Деца - слухови пробл.
Деца с говорни пробл.
Деца с аутизъм
Деца с увреждания
|
Образование | Град | Специалност | Степен | Випуск |
---|---|---|---|---|
ПУ "Паисий Хилендарски" | Пловдив | Детски психолог | Магистър | 2014 |
Сертификати, лицензи и грамоти на Петър П. |
---|
Регистрирайте се или влезте с Вашия профил |
Допълнителна информация и професионален опит за Петър П. |
---|
Здравейте, казвам се Петър П., работя като детски психолог от 10г. Имам опит с деца с увреждания, девиантно и агресивно поведение,аутистичен спектър, СОП и др. Завършил съм психология в Пловдив, като след дипломирането ми имам изкарани над 30 допълнителни курса за детско развитие. Това е един от най-модерните методи за работа с деца от аутистичния спектър. Системата има за цел да изгради функционални умения в речта и комуникацията, играта, имитацията, социалното общуване, справянето с вербални инструкции и самообслужването. Тя е разработена като уникален комуникативен инструмент за хора от аутистичния спектър, но също така успешно се прилага и при хора с различни комуникативни, когнитивни и физически нарушения. PECS работи успешно в диапазон от всякакви възрастови групи и е подходяща за хора с различни комуникативни трудности. Тази система може да се използва както като основно средство за комуникация, така и като допълнително средство, подпомагащо речевото развитие. -Техники за изразяване на гнева по конструктивен начин (парадоксални, дихателни, работа с пластилин и балони, др.).
7.TEACCH е съкращение от “Treatment and Education of Autistic and Related Communication Handicapped Children” “Третиране и обучение на аутистични и сходни комуникационно увредени деца” Програмата е създадена от Ерик Шоплер в началото на 70-те години на XX век във Факултета по психиатрия “Чапъл Хил” в Университета на Северна Каролина с цел терапия и оказване на подкрепа на хората с ASD и техните семейства. За кратък период програмата се налага като много успешна и се разпространява първоначално и в другите щати, а впоследствие и по света. През последните 3 десетилетия тази програма е довела до преразглеждане на концепцията за аутизма и се е превърнала в широко използван и успешен подход. Meтода е подходящ за : Образование, подкрепа, интервенция и управление на хора с аутизъм Подход на партньорство между родители и специалисти Използване на индивидуални програми Създаване на рамка и структура. 8. Сензорна интеграция -нарушения на тактилната дискриминация -дисфункция на вестибуларния апарат -нарушения в проприоцептивните възприятия -слухова дисфункция -дисфункция на оралните възприятия -дисфункция на обонянието. -нарушение на зрителните сензитивни възприятия -слухово-речеви сензорни нарушения. www.*** ;Емоционално развитие Емоционалната интелигентност и развитие включва следните аспекти: 1. Способност за разпознаване и разбиране на собствените емоции и начините, по които ни влияят. Те се свързани с мислите, с телесните реакции и собствените ни силни страни. 2. Способността за самоконтрол. Тя е свързана с управление на импулсите и недостатъците ни, с умението да претворяваме емоциите в думи и развиваме емоционалния си речник, вместо спонтанно да отреагираме. 3. Способност да виждаме и разбираме други гледни точки, желания и потребности. 4. Способност да общуваме с другите по взаимно удовлетворяващ начин. |
Галерия на Петър П. |
---|
Регистрирайте се или влезте с Вашия профил |