С разширено изучаване на |
---|
Допълнителна информация и професионален опит за Основно Училище "Тодор Минков" |
---|
Приоритетно направление 1: Утвърждаване на училището като иновативна институция с научно-приложни постижения.
Приоритетно направление 2: Осигуряване на стабилност, добра организация, здравословни условия за обучение и отдих, ред и защита на децата в училището.
Приоритетно направление 3: Постигане на устойчиво високо ниво на качеството и ефективността на основното училищно образование и подготовка.
Приоритетно направление 4: Изграждане на система за контрол на качеството, оценка и самооценка на педагогическия екип.
Приоритетно направление 5: Усъвършенстване системата за квалификация, преквалификация и обучение.
Приоритетно направление 6: Удовлетворяване на специфичните образователни потребности на учениците. Подобряване на работата с ученици с емоционални и интелектуални затруднения и специални образователни потребности.
Приоритетно направление 7. Развитие и подобрения във външната и вътрешна среда на училището.
Приоритетно направление 8: Осигуряване на широк спектър от извънкласни форми за свободното време на учениците и създаване на условия за тяхната публична изява, инициатива и творчество.
Приоритетно направление 9: Участие в програми и проекти (национални и вътрешни).
Приоритетно направление 10: Училищна политика за изграждане на позитивен образ: е-политика, работа с медии и външни звена, изграждащи позитивен образ на учебното заведение.
Възпитаници на Тодор Минков от пансиона му в гр. Николаев в Русия, начело с Александър Малинов, министър на Народното просвещение, също възпитаник, решават, в знак на благодараност към своя учител, възпитател и благодетел, да създадат в София училище, което да носи неговото име. |