verified

Георги С. Учител

Варна, България
Уроци по акустична, класическа и електрическа китара, бас китара, солфеж, хармония, анализ и импровизация-до пазар "Чаталджа". Магистър по китара от ДМА "П. Владигеров"- София, над 30 годишен преподавателски опит, индивидуални задачи за възрастни и деца. Контакт с преподавателя - вечер на посочения телефон .
Място:
Онлайн
При учителя
При обучаемия
Обществено място
Език на преподаване:
Английски език
Български език
Руски език
Имам стаж:
над 10 години
Профилът е:
Прегледан: 6871 пъти
Посетители: 3011
Последно онлайн: 08.05.25
Преподава по Преподава на Цена

Уроци по Китара

Кандидат-гимназисти
Зрелостници - Матури
Кандидат-студенти
още »
1 - 4 клас
5 - 8 клас
9 - 12 клас
9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
Възрастни
Начинаещи
Средно ниво
Напреднали
Професионалисти
16 лв.
45мин.

Уроци по Теория на музиката

Кандидат-гимназисти
Зрелостници - Матури
Кандидат-студенти
още »
1 - 4 клас
5 - 8 клас
9 - 12 клас
1 - 4 годишни
9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
Възрастни
Начинаещи
Средно ниво
Напреднали
Професионалисти
16 лв.
45мин.

Уроци по Солфеж

Кандидат-гимназисти
Зрелостници - Матури
Кандидат-студенти
още »
1 - 4 клас
5 - 8 клас
9 - 12 клас
9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
Възрастни
Начинаещи
Средно ниво
Напреднали
Професионалисти
16 лв.
45мин.
Образование Град Специалност Степен Випуск
НМА "Панчо Владигеров" София Китара Магистър 1993
Допълнителна информация и професионален опит за Георги С.

 Ученици започнали от начално ниво без каквато и да е предварителна подготовка и приети от първия път в Национално Училище по Изкуствата "Добри Христов" - град Варна, а също без никаква предварителна подготовка и приети от първия път в Internationale Musikakademie Anton Rubinstein - Düsseldorf - специалност бакалавър китара, и по същия начин - приети от първия път в Peter-Cornelius-Konservatorium, Mainz - специалност бакалавър китара.

 

Редовното свирене на музикален инструмент развива мозъка и може да се използва като терапия за повишаване на познавателните умения, пише британският в. "Телеграф". Областите от мозъка, командващи ръцете, слуха и паметта, са по-развити.  Дори при хора над 65г. свиренето по час на седмица подобрява мозъчната дейност.  Ползващите музикален инструмент са по-дисциплинирани, внимателни и планират по-добре дейностите си.

 

Заниманията с музика или изкуство, под каквато и да е форма, е от съществено значение за преодоляване на напрежението и отрицателните емоции в социалния аспект на нашето съвремие и на липсата на креативност .

 

Университетите и училищата в чужбина изискват препоръки от преподавателите за извънучебната дейност на кандидатстващите. Занимаващите се с дейности в областта на изкуствата получават допълнителни бонус точки, увеличаващи шанса за приемане.

 

Видео демонстрации :  *****

Галерия на Георги С.
Георги С.

Регистрирайте се или влезте с Вашия профил
Изпрати съобщение
до Георги С.
Докладвай нередност

Подобни профили
Създайте Ваш профил в сайта УЧИТЕЛИ БГ - над 150 000 родители и обучаеми на месец търсят индивидуални или групови уроци    Регистрирай се
Последно търсени:
Школа по Народни танци Бургас
Френски език курсове
Тренировки по Бокс
Курсове Счетоводство Варна
Тренировки по Футбол за деца
Курс по Рисуване за възрастни
Математика за деца
Курс по Френски онлайн
Тестове по Немски език за начинаещи
Подготовка по Биология
Боксови зали в София
Фризьорски курс Пловдив
Икономическа География на България
Йога за лице
Школа Балет Варна
Частни уроци по Български език Пловдив
Руски език за начинаещи 2009
Курс по Английски Online
Уроци по Турски език Варна
Английски език курсове
Частни уроци по Немски език Бургас
Латиноамерикански танци Самба
Джаз и Модерен Балет
Уроци по Народни танци Шумен
Частни уроци по Руски език София
Клуб по Спортни танци София данс
Частни уроци по Английски език Шумен
Диктовки по Английски
Раджа Йога
Тренировки по Футбол за деца в София
Уроци по Математика за 1 клас
Школа за Китара
Учители БГ използва бисквитки РАЗБРАХ