Преподава по | Преподава на | Цена |
---|---|---|
Уроци и Курсове по Литература - БЕЛ |
НВО
Зрелостници - Матури
9 - 12 клас
още »
Възрастни
|
цена по договаряне
|
Уроци и Курсове по Български за чужденци |
9 - 12 клас
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
още »
Над 20 годишни
Студенти
Възрастни
Начинаещи
|
цена по договаряне
|
Уроци и Курсове по Български език |
НВО
Зрелостници - Матури
5 - 8 клас
още »
9 - 12 клас
Над 20 годишни
Студенти
Възрастни
|
цена по договаряне
|
Образование | Град | Специалност | Степен | Випуск |
---|---|---|---|---|
Софийски университет "Св. Климент Охридски" | София | Българска филология | Бакалавър | 2021 |
Допълнителна информация и професионален опит за Дариа С. |
---|
Учителството не е просто предаване на информация, която ученикът трябва да усвои. Смятам, че то е подкрепа, доверие и емоция. Затова съм избрала моя път като учител да бъде изграден от доверие, разбиране и улавяне на най-уникалното в личността на подрастващия. Това, което ни носи литературата, не бива да бъде просто имена, заглавия и идеите на творбите, защото вярвам, че литературата е в голяма степен психология и подготовка за живота като цяло. Тя ни показва не само измислени светове, но и истинския живот, учи ни как да се изразяваме като цяло - на работното си място след години, каквото и да е то - от учителството, през медицина, архитектура и какво ли още не. Не всеки човек е орисан да бъде творческа личност, затова и не всеки ученик трябва да пише грандиозни есета, защото той може да има развита аналитична мисъл и да борави с лекота с числата, а не с думите. Това, което всеки трябва да се бори да постигне, е да бъде грамотен професионалист в областта, която е избрал. Езикът ни обединява, а грамотността е като хубавите дрехи, по които ни посрещат, затова моята цел е да възпитам в учениците грамотни хора, които ще бъдат след време грамотни лекари, спрямо българската книжовна норма, грамотни журналисти, програмисти и дори хора на изкуството. Не подкрепям наизустяването на определени думи (понякога е необходимо, но не в общия случай), а акцентирам върху запомнянето на конкретни правила, които след време ще ориентират и помогнат на учениците по пътя на логиката да напишат дума, която не са виждали изписана до момента, или просто не помнят изписването й. Умът ни трябва да борави с набор от правила и логика, а не с натрупване на наизустени неща, които дори не можем да си обясним. |