Преподава по | Teaching | Price |
---|---|---|
Maths lessons and courses |
Candidates high school
Graduates - Exams
Candidate students
още »
grade 5 - 8
grade 9 - 12
9 - 12 years
13 - 16 years
17 - 20 years
Beginners
Mid level
Advanced
|
50 lv.
60min.
|
Extra skills на Валентин Ц. |
---|
Homeworks
Special education
|
Education | City | Specialty | Degree | Class |
---|---|---|---|---|
СМГ - Софийска математическа гимназия "Паисий Хилендарски" | София | Математика | Гимназия | 2010 |
УНСС - Университет за национално и световно стопанство | София | Икономика на търговията | Бакалавър | 2014 |
Софийски университет "Св. Климент Охридски“” | София | Педагогика | Магистър | 2016 |
Additional information and experience за Валентин Ц. |
---|
Здравейте, скъпи родители :) ЗАПОЧВАМ ЗАПИСВАНИЯ ЗА СЛЕДВАЩАТА УЧЕБНА ГОДИНА тел: *** . МЕСТАТА СА ОГРАНИЧЕНИ Казвам се Валентин Ц., на 33 години. Завършил съм Софийска Математическа Гимназия “Паисий Хилендарски” (СМГ) випуск 2010 с отличен успех, бакалавърска степен от УНСС със специалност Икономика на търговията випуск 2014г и магистратура с профил педагогика в Софийски университет 2016г. Преподавател съм (само и единствено частни уроци) вече 14 години. Точно след като завърших училище (СМГ), приятелка на майка ми, ме помоли да помогна на детето й с математиката, тъй като имаха сериозни затруднения. Честно казано , не знаех как ще се справя, защото едно е да знаеш математиката за себе си и да решаваш задачи, а съвсем друго - да предадеш нужните знания и умения, на другиго. Не след дълго, резултатите на това дете, се повишиха значително и майка му съответно ме препоръча на други родители от квартала. Неусетно започнаха да идват при мен доста деца от квартала и околните, и всъщност, доста преди да придобия своето педагогическо образование, аз изглежда бях намерил своето призвание. Въз основа на моя опит и вече обучени над 400 деца, бих искал да хвърля яснота върху въпроса, кога за едно дете са по-подходящи, така популярните напоследък курсове (групови занимания с от 5 до 15 деца в група) и кога - индивидуалните уроци ? Курсовете (групови занимания) са подходящи за деца, които са завършили предходната година с отличен резултат по математика. Това значи, че детето няма пропуски (или поне не сериозни такива). Също така, детето трябва да има добра концентрация и най-вече да не се притеснява да задава въпроси, да участва в курса активно и прочие. Ако детето ви е такова, имате сериозна предпоставка за отлични резултати при подготовка в група. Ако детето ви обаче е завършило предходната година с 5-ца (или по-ниска оценка) по математика, то нещата за Вас се усложняват значително. Това значи, че детето има пропуски и курсовете няма как да му бъдат полезни. С такова дете трябва да се работи индивидуално, поне докато дупките в знанията бъдат запълнени, след което, при желание разбира се, може да се пренасочите към групови занимания. Една от най-важните предпоставки за успех обаче, е желанието на детето да се учи. В моята практика като индивидуален учител, в 90% от времето работя с деца, които не просто са изпуснали/не разбрали материал, а нямат нито желанието, нито навика да учат. Това са деца, които тепърва трябва да учим, не на математика, а на това, че трябва да се чете, да се пишат домашни, да се борим с мързела им и прочие. За щастие, нищо не е загубено, и с правилната нагласа, най-вече на децата и на вас - родителите, можем заедно да възвърнем (или създадем) любовта на детето към математиката. Първите два-три часа са опознавателни за мен, както и за детето ви. По време на тези часове, ще се опитам да се сприятеля с детето ви, да разбера какви са основните му проблеми и притеснения свързани с математиката. Ще задавам и доста въпроси по материяла, за да открия къде и кои са дупките в знанията на детето, а те много често, са много назад в материяла, още от предходните години. Тук, ще започна да давам и домашни, за да разбера дали детето има създадени навици да чете и пише домашни, и до каква степен усвоява материяла. След това заедно със Вас родителите, изготвяме индивидуален план за работа, който да следваме през годината. С децата, които НЕ са 7-ми/12-и клас и не гонят състезания и прочие, работим по конкретния учебник в училище (освен ако родителите, не пожелаят да работим и по сборници). С тези, на които им предстоят изпити обаче, работим, освен по учебника, и по няколко сборника, като съответно правим и пробни матури. За 7-ми и 12-ти класц следвам специялно разработена от мен методика, която се е отвърдила през годините като изключително ефективна и следва да доведе до възможно най-високи резултати. Реално, няма дете, което да не може да се справи с математиката. Има деца, които са се затруднили в даден момент и в последствие са загубили интерес и желание.
|