Преподава по | Teaching | Price |
---|---|---|
physics lessons and courses |
grade 5 - 8
grade 9 - 12
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
|
15 lv.
45min.
|
Astronomy lessons and courses |
grade 5 - 8
grade 9 - 12
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
|
15 lv.
45min.
|
Education | City | Specialty | Degree | Class |
---|---|---|---|---|
Национална природо-математическа гимназия Акад. Любомир Чакалов | София | Физика и астрономия | Средно | 2019 |
Софийски университет "Св. Климент Охридски" | София | Квантова и космическа теоретична физика | Бакалавър | 2024 |
Additional information and experience за Ноел Т. |
---|
Физиката ме съпътства от седми клас, когато се явих на олимпиадите по физика и астрономия, с резултатите от които бях приет в НПМГ с паралелка, точно така, физика. Оттогава сме неразделни – пет национални кръга по астрономия, 9 национални състезания и четири олимпиади по физика по-късно, все така неуморно преследвам знанието. През 2016 г. участвах в 43-тата Национална конференция по физика, където спечелих трето място с доклад на тема “Li-Fi – технология за комуникация във видимия спектър.” През 2019 г. бях приет в университета в Манчестър със специалност физика, където прекарах шест месеца, но избрах да се върна в България, където текущо следвам Квантова и космическа теоретична физика във Физическия факултет. Във времето, в което не учех по физика и астрономия, участвах в олимпиади по български и лингвистика, на първата от които бях на десето място в България, два пъти. Занимавам се с преподаване от две години и половина, като първи стъпки направих в детския научен музей TechnoMagicLand, където разказвах за физика, математика, информатика и технологии. Редом с това, водех открити уроци по физика и астрономия и провеждах експерименти. Имам усет към деца от всякаква възраст, но най-уверено преподавам на ученици между 6ти и 12ти клас. Тъй като все още съм учащ, спомените ми за живота като ученик са силни и мога да се поставя на мястото на децата, за да минаваме заедно по стъпките, нужни, за да възприемат новата информация пълноценно, както и да запълваме заедно пропуските, които срещаме по пътя. Физиката и астрономията са изправени пред застой поради неадекватно преподаване в училище. Те са изключително вълнуващи, стига да бъдат представени като такива. Стремежът ми е да подтикна младите умове да търсят и да учат повече, защото искат, не защото трябва. |