Преподава по | Teaching | Price |
---|---|---|
Literature lessons and courses |
NEA
Candidates high school
Graduates - Exams
още »
Candidate students
grade 5 - 8
grade 9 - 12
13 - 16 years
17 - 20 years
Over 20 years
Students
Adults
Beginners
Mid level
Advanced
|
30 lv.
45min.
|
Italian lessons and courses |
Candidates high school
Graduates - Exams
grade 5 - 8
още »
grade 9 - 12
5 - 8 years
9 - 12 years
13 - 16 years
17 - 20 years
Over 20 years
Students
Adults
Beginners
Mid level
Advanced
|
35 lv.
45min.
|
Bulgarian language lessons and courses |
NEA
Candidates high school
Graduates - Exams
още »
Candidate students
grade 5 - 8
grade 9 - 12
13 - 16 years
17 - 20 years
Over 20 years
Students
Adults
Beginners
Mid level
Advanced
|
30 lv.
45min.
|
Extra skills на Елена М. |
---|
Homeworks
|
Education | City | Specialty | Degree | Class |
---|---|---|---|---|
Пловдивски университет " Паисий Хилендарски" | Пловдив | Български и италиански език | Бакалавър | 2019 |
Академия за музикално и танцово изкуство | Пловдив | Пиар на арт организации | Магистър | 2020 |
ПУ "Паисий Хилендарски" | Пловдив | Западноевропейска литература | Доктор | 2025 |
Сертификати, лицензи и грамоти на Елена М. |
---|
Регистрирайте се или влезте с Вашия профил |
Additional information and experience за Елена М. |
---|
Индивидуални и групови уроци по БЕЛ и италиански език. Съобразяване с персоналните необходимости на ученика, детайлна работа върху проблемни теми от учебното съдържание. Допълване на получената информация в училище чрез разяснителни таблици, видеа, планове, материали с интердисциплинарен характер. Проверка на получените знания чрез прецизно подбрани задачи, чиито отговори се дискутират с ученика. Проверка на писмени работи с коментар. Увлекателни минути, които допълват и обогатяват познанията на учениците.Висока успеваемост на матури и НВО. При проверка на писмени работи, ученикът получава коментар на текста и алтернативни изрази при последващата му поправка. Изучавайки материала в 12 клас, се тренира умението на ученика за създаване на интертекстуални връзки с други произведения Не съм привърженик на ученето наизуст, разбирането и съпреживяването са по- успешни методи |