Преподава по | Teaching | Price |
---|---|---|
Literature lessons and courses |
NEA
Graduates - Exams
grade 9 - 12
още »
Adults
|
price negotiable
|
Bulgarian lessons and courses |
grade 9 - 12
13 - 16 years
17 - 20 years
още »
Over 20 years
Students
Adults
Beginners
|
price negotiable
|
Bulgarian language lessons and courses |
NEA
Graduates - Exams
grade 5 - 8
още »
grade 9 - 12
Over 20 years
Students
Adults
|
price negotiable
|
Education | City | Specialty | Degree | Class |
---|---|---|---|---|
Софийски университет "Св. Климент Охридски" | София | Българска филология | Бакалавър | 2021 |
Additional information and experience за Дариа С. |
---|
Учителството не е просто предаване на информация, която ученикът трябва да усвои. Смятам, че то е подкрепа, доверие и емоция. Затова съм избрала моя път като учител да бъде изграден от доверие, разбиране и улавяне на най-уникалното в личността на подрастващия. Това, което ни носи литературата, не бива да бъде просто имена, заглавия и идеите на творбите, защото вярвам, че литературата е в голяма степен психология и подготовка за живота като цяло. Тя ни показва не само измислени светове, но и истинския живот, учи ни как да се изразяваме като цяло - на работното си място след години, каквото и да е то - от учителството, през медицина, архитектура и какво ли още не. Не всеки човек е орисан да бъде творческа личност, затова и не всеки ученик трябва да пише грандиозни есета, защото той може да има развита аналитична мисъл и да борави с лекота с числата, а не с думите. Това, което всеки трябва да се бори да постигне, е да бъде грамотен професионалист в областта, която е избрал. Езикът ни обединява, а грамотността е като хубавите дрехи, по които ни посрещат, затова моята цел е да възпитам в учениците грамотни хора, които ще бъдат след време грамотни лекари, спрямо българската книжовна норма, грамотни журналисти, програмисти и дори хора на изкуството. Не подкрепям наизустяването на определени думи (понякога е необходимо, но не в общия случай), а акцентирам върху запомнянето на конкретни правила, които след време ще ориентират и помогнат на учениците по пътя на логиката да напишат дума, която не са виждали изписана до момента, или просто не помнят изписването й. Умът ни трябва да борави с набор от правила и логика, а не с натрупване на наизустени неща, които дори не можем да си обясним. |