Консултации или психотерапия | For | Price |
---|---|---|
Child psychology |
1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
|
price negotiable
|
Child-adolescent psychology |
1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
|
price negotiable
|
Counseling Psychology |
1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
17 - 20 years
Over 20 years
Students
|
price negotiable
|
School psychology |
1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
17 - 20 years
Over 20 years
Students
|
price negotiable
|
Art therapy |
1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
17 - 20 years
Over 20 years
|
price negotiable
|
Education | City | Specialty | Degree | Class |
---|---|---|---|---|
ПУ "Паисий Хилендарски" | Пловдив | Детско-юношеска и училищна психология | - |
Additional information and experience за Цвета К. |
---|
Разговорът между психолог и клиент по време на сеанс е изключително професионален акт, макар и в непринудена форма, целта е клиента да опознае своите чувства, мисли, емоции и поведения, за да достигне до по-ясно разбиране за себе си.
Методите, които използвам в работата си като психолог, с деца и възрастни са много индивидуални и съобразени с отделната личност.
При онлайн консултация с деца родителят работи с детето си, като се следва индивидуална програма за работа и развитие , целта е спечелване на доверието и поставянето на обратна връзка посредством реципрочната имитация – „аз правя като теб, ти правиш като мен“. По този начин се избягват дълги индивидуални сесии при психолога, при които детето се чувства неестествено и под натиск.
Един от моделите за изграждане на социални умения е Floortime - The Developmental, Individual Difference, Relationship-based (DIR®/Floortime) Model. На базата на игровата терапия се оказва влияние върху цялостното изграждане на емоционални, интелектуални и социални способности на детето. Родителите „слизат на нивото“ на детето, като играят с него на пода, следвайки интереса му. Стремят се да го регулират, насърчават интеракция. По този начин се мотивира детето да изразява желанията си, методът помага при решаване на социални ситуации, които са от значение, докато се стигне до нивото, в което ще се свързват различни идеи (емоционално мислене, чувство за реалност, логика). |