Състав на групите: до 12 ученици
Продължителност: 140 минути учебно време + 10 минути междучасие
Разпределение на времето на занятието:
*Проверка и коментар на домашна работа – 30 минути
*Тема по български език (от програмата за изпита) – 40 минути
*Междучасие – 10 минути
*Тема по литература (от програмата за изпита) – 40 минути
*Консултации по материала в училище – 30 минути
График на занятията:
Първа група – петък, преди обяд
Втора група – петък, следобед
Цена: 25 лв. за 1 занятие (предплаща се за всеки месец); при записване – предплащане 100 лв.
Цената включва всички необходими учебни материали. Не се купуват допълнително помагала.
При отсъствие на курсист суми не се възстановяват; на ученика се предоставят материалите от пропуснатото занятие, той работи самостоятелно и му се дава възможност за индивидуална консултация (20 минути)
Възможност за еднократно посещение на занятие при интерес към определена тема и при свободни места в групата; цена за 1 занятие: 30 лв.
При работата с учениците ние, екипът на Школа „Познание“, предлагаме:
Професионално и отговорно отношение – ние сме не само специалисти по български език и литература с висока квалификация и опит, а сме и отдадени на своята работа, непрекъснато надграждаме собствените си знания и умения, стремим се да сме „в крак с времето“ (а защо не и да го изпреварваме), за да сме учителите, от които се нуждаят днешните ученици, за да заслужим тяхното доверие
Индивидуален подход – внимателно проследяваме и оценяваме силните и слабите страни на всеки ученик; съобразяваме се с различията в интересите, нагласите, стила на работа и потребностите
Занятия, протичащи без досадно диктуване и писане – теоретичните материали, които заместват записките, сме разработили предварително, на достъпен език и с множество примери; това пести и усилия от страна на ученика, и време, което използваме за обяснения, обсъждане и упражнения
Изграждане на интерес към предмета, на самостоятелност и увереност – когато на ученика не му е ясна същността на една тема или като цяло на учебния предмет, той не проявява интерес, отегчава се, скучно му е в часовете; затова за нас е особено важно да се постигне разбиране, а след това да се прилага „разбраното“, да се мисли задълбочено и да се работи самостоятелно и уверено по различни задания
Познание, а не поназнайване…