Консултации или психотерапия | For | Price |
---|---|---|
Child psychology |
1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
|
price negotiable
|
Social skills |
1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
|
price negotiable
|
School psychology |
5 - 8 years
9 - 12 years
13 - 16 years
|
price negotiable
|
Counseling Psychology |
1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
|
price negotiable
|
Early childhood development |
1 - 4 years
5 - 8 years
|
price negotiable
|
Child-adolescent psychology |
1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
|
price negotiable
|
Emotional Intelligence |
5 - 8 years
9 - 12 years
|
price negotiable
|
Control diet |
1 - 4 years
|
price negotiable
|
Extra skills на Валерия Р. |
---|
Psychotherapist
Children with speech pr.
Children with autism
Children with disabilities
|
Education | City | Specialty | Degree | Class |
---|---|---|---|---|
СУ "Св. Климент Охридски" | София | Психология | Бакалавър | |
СУ "Св. Климент Охридски" | София | Детско-юношеска и училищна психология | Магистър |
Additional information and experience за Валерия Р. |
---|
Професионалното си развитие започнах с доброволческа дейност през 2009 година. Първо в Детски Клуб "Слънчогледи" и след това в Детски център "Св. Мина". Била съм и доброволец към фондация "Асоциация Анимус", където съм работила с жени и деца, пострадали от насилие. Три години съм работила като психолог в ЦСРИ на лица с проблеми от аутистичния спектър. Имала съм възможността да участвам и в няколко европейски проекта за интеграция на деца и младежи със специфични обучителни трудности в общността. Към момента се обучавам в Когнитивно-поведенческата парадигма. Също така продължавам професионалното си развитие като посещавам обучения, конференции и семинари свързани с детското развитие. Сертифицирана съм да работя с няколко скали и тестови батерии за деца: ТУГ – Тест за училищна готовност на проф. Пламен Калчев; Скала за агресия и виктимизация от връстниците, 2-12 клас, разработена от проф. Пламен Калчев; Скала за оценка на субективното благополучие и взаимоотношения в юношеска възраст (5-11 клас), разработена от проф. Пламен Калчев; Developmental Profile 3 – Рейтинг скалата за оценка на детското развитие e инструмент за оценка на развитието на деца от 0 до 13 години; TEMAS – Tell-me- a-Story – проективна методика, предназначена за изследване на деца от 5 до 13 год. Тя е подходяща за оценка на емоционални и поведенчески проблеми в тази възрастова група; WISC-IV – Скала за интелигентност на Уекслeр за деца, от 6 до 16 години. Работя по австралийска система за ранно детско развитие Киндиру (научно обоснована система от занимания и игри, които подпомагат интелектуалното, емоционалното и физическото развитие на бебета и деца). От септември 2016 съм и специалист по неврологични незрялости към същата програма. |
Gallery на Валерия Р. |
---|
![]() ![]() ![]() ![]() Регистрирайте се или влезте с Вашия профил |