verified
plus

Петър П. Със Сертификати / Лицензи Child doctor

Кърджали, България
Здравейте! Казвам се Петър П. и съм специалист в сферата на детската психология. Имам опит в работата с деца с увреждания, девиантно и агресивно поведение,аутистичен спектър и деца със специални образователни потребности. Ако имате въпроси свързани с детското развитие и семейните отношения, децата ви се намират в трудна ситуация, чувстват се тревожни и потиснати,свържете се с мен. Вярвам, че всеки един от нас в даден момент има нужда от подкрепа и е важно да знае към кого да се обърне за помощ.
Place:
Online
In teacher's house
Student's place
Public place
Teaching language:
English
Bulgarian
Experience:
from 5 to 10 years
Profile is:
Views: 1918 times
Visitors: 858
Last online: 07.05.24
Консултации или психотерапия For Price

Child psychology

1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
40 lv.

Social skills

1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
40 lv.

Art therapy

1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
40 lv.

Psychology for parents

Over 20 years
40 lv.

Emotional Intelligence

5 - 8 years
9 - 12 years
13 - 16 years
40 lv.

Cognitive development

1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
40 lv.

Early childhood development

1 - 4 years
5 - 8 years
40 lv.

Montessori training and upbringing

1 - 4 years
5 - 8 years
9 - 12 years
още »
13 - 16 years
40 lv.
Extra skills на Петър П.
Psychotherapist
Children with hearing pr.
Children with speech pr.
Children with autism
Children with disabilities
Education City Specialty Degree Class
ПУ "Паисий Хилендарски" Пловдив Детски психолог Магистър 2014
Сертификати, лицензи и грамоти на Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.

Регистрирайте се или влезте с Вашия профил
Additional information and experience за Петър П.

Здравейте, казвам се Петър П., работя като детски психолог от 7г. Имам опит с деца с увреждания, девиантно и агресивно поведение,аутистичен спектър, СОП и др. Завършил съм психология в Пловдив, като след дипломирането ми имам изкарани над 10 допълнителни курса за детско развитие.


1. Приложен поведенчески анализ(АБА,ППА)-Наука за поведението.

Това е един от най-модерните методи за работа с деца от аутистичния спектър. Системата има за цел да изгради функционални умения в речта и комуникацията, играта, имитацията, социалното общуване, справянето с вербални инструкции и самообслужването.

2. PECS-Системата PECS е създадена през 1985г. от Andy Bondy и Lori www.*** ;

Тя е разработена като уникален комуникативен инструмент за хора от аутистичния спектър, но също така успешно се прилага и при хора с различни комуникативни, когнитивни и физически нарушения. PECS работи успешно в диапазон от всякакви възрастови групи и е подходяща за хора с различни комуникативни трудности. Тази система може да се използва както като основно средство за комуникация, така и като допълнително средство, подпомагащо речевото развитие.

3. Подходи за работа с деца с агресивно поведение.

-Техники за изразяване на гнева по конструктивен начин (парадоксални, дихателни, работа с пластилин и балони,  др.).
-Особености на работата с деца с пасивно-агресивно поведение (ролеви игри и използване на метафори).


4. Работа по метода (Floortime,DIR).

5. Техники за развиване на сензитивност към собствените емоции (телесни и арт-техники).
-Упражнения за развиване на умения за самоконтрол.
-Моделиращи техники за усвояване на нови модели на поведение (визуализация, РАТ).


6. Арт Терапия.

7.TEACCH е съкращение от “Treatment and Education of Autistic and Related Communication Handicapped Children”

“Третиране и обучение на аутистични и  сходни комуникационно увредени деца” 

Програмата е създадена от Ерик Шоплер в началото на 70-те години на XX век във Факултета по психиатрия “Чапъл Хил” в Университета на Северна Каролина с цел терапия и оказване на подкрепа на хората с ASD и техните семейства. За кратък период програмата се налага като много успешна и се разпространява първоначално и в другите щати, а впоследствие и по света. През последните 3 десетилетия тази програма е довела до преразглеждане на концепцията за аутизма и се е превърнала в широко използван и успешен подход. Meтода е подходящ за :

Образование, подкрепа, интервенция и управление на хора с аутизъм

Подход на партньорство между родители и специалисти

Използване на индивидуални програми

Създаване на рамка и структура.

8. Сензорна интеграция

-нарушения на тактилната дискриминация

-дисфункция на вестибуларния апарат

-нарушения в проприоцептивните възприятия

-слухова дисфункция 

-дисфункция на оралните възприятия

-дисфункция на обонянието.

-нарушение на зрителните сензитивни възприятия

-слухово-речеви сензорни нарушения.

www.*** ;Емоционално развитие

Емоционалната интелигентност и развитие включва следните аспекти:

1. Способност за разпознаване и разбиране на собствените емоции и начините, по които ни

влияят. Те се свързани с мислите, с телесните реакции и собствените ни силни страни.

2. Способността за самоконтрол. Тя е свързана с управление на импулсите и недостатъците ни,

с умението да претворяваме емоциите в думи и развиваме емоционалния си речник, вместо

спонтанно да отреагираме.

3. Способност да виждаме и разбираме други гледни точки, желания и потребности.

4. Способност да общуваме с другите по взаимно удовлетворяващ начин. 

Gallery на Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.
Петър П.

Регистрирайте се или влезте с Вашия профил
Изпрати съобщение
до Петър П.
Докладвай нередност

Подобни профили
Създайте Ваш профил в сайта УЧИТЕЛИ БГ - над 150 000 родители и обучаеми на месец търсят индивидуални или групови уроци    Регистрирай се
Учители БГ използва бисквитки РАЗБРАХ