gold
verified
plus

Петя Атанасова Детски психолог

Център, София, България map
София до Национална опера
https://patanasova.blog.bg/drugi/2011/09/25/senzorna-integraciia-sensory-integration-sid-sensory-integra.825872
Клиничен психолог. Водещ на Сертификационни Обучения към Фондация "Хестия" - България: Denver II; САВ - Clinical Assessment of behavior”; “Комплексна оценка с батерия от псих. тестове”; GCDF - кариерен консултант; Консултант пиеси на Столичен куклен театър: "Бебешка пиеса" и "Кофичка с лопатка". Експерт-обучител проекти: към МОН – “Обучение на педагогически специалисти за превенция на училищното насилие, агресията и други негативни прояви”; и към Институт по психология-МВР.
Език на преподаване:
Английски език
Български език
Гръцки език
Италиански език
Руски език
Имам стаж:
над 10 години
Профилът е:
Прегледан: 8786 пъти
Посетители: 3175
Последно онлайн: 31.03.24
Консултации или психотерапия За Цена

Консултативна психология

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Клинична психология

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Училищна психология

5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
още »
17 - 20 годишни
цена по договаряне

Социална психология

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Социални умения

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Организационни умения

Над 20 годишни
цена по договаряне

Детско-юношеска психология

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Психология за родители

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Психология за тинейджъри

9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
цена по договаряне

Емоционална интелигентност

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Личностно развитие

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Кариерно ориентиране

9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
още »
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Професионално ориентиране

9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
още »
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Когнитивно развитие

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
още »
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
цена по договаряне

Ранно детско развитие

1 - 4 годишни
цена по договаряне

Ранно детско развитие

1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
цена по договаряне
Допълнителни умения на Петя Атанасова
Деца - слухови пробл.
Деца с говорни пробл.
Деца с аутизъм
Деца с увреждания
Образование Град Специалност Степен Випуск
ЮЗУ "Неофит Рилски" Благоевград Социална психология Магистър 2001
ВТУ "Св. св. Кирил и Методий Велико Търново Клинична психология Магистър 2004
СУ "Климент Охридски" София Трудова и организационна психология Магистър 2006
Допълнителна информация и професионален опит за Петя Атанасова

Диагностика на интелектуално функциониране, памет и скорост на преработка на информацията: 

RIAS-2 Скали на Рейнолдс за оценка на интелигентността: за лица от 3 до 94 години. Включва 8 субтеста, изследващи Индекс за вербална интелигентност (VIX) и Индекс за невербална интелигентност (NIX), Вербална и невербална памет, Скорост на преработка на информацията. Бълг. версия - 2023 г., Фондация Хестия" 

Диагностика на внимание и концентрация - d2-R, бълг. версия 2022 г., Фондация "Хестия" 


Диагн
остика на ранно детско развитие:

1. Ages & Stages Questionaries - ASQ ®-3 - скрининг и мониторинг система за детско развитие от 1 месец след раждането до 5 г. и 6 месеца; изследване, наблюдение и предоставяне на развиващи уменията дейности в сферите: груба и фина моторика, комуникация; игра и учене и личностно-социални умения

2. Профил на развитието - Development profile-3 (0 м.-13 г.) - груба и фина мотирика; графични умения; адаптивно поведение; социални умения; когнитивни умения; комуникативни умения. 

3. Скрийнинг за ранно детско развитие: Denver II (0 м. - 6 г.) - фина моторика; груба моторика; личностно-социална сфера; адаптивни умения. 

4. DESK - 3-6 R - за раннo установяване на нарушения в развитието на деца от 3 до 6 г., с цел навременна интервенция; съобразен с изискванията на PISA, децата да получат първоначална подготовка (равен старт) преди тръгване на училище, както и за наличие на маркери за потенциални проблеми в поведението – екстернализирани (агресия) и интернализирани (тревожност).

Диагностика на когнитивни процеси: внимание, памет, мислене - деца и възрастни. 

Диагностика на интелектуално функциониране:

1. Ревизирана версия на тест за интелигентност на Векслер- HAWIK- R (6 -16 г.)

2. Скала за интелигентност на Уекслер за деца - WISC-IV  /Wechsler Intelligence Scale for Children/  (6-16 г.);

Диагностика на училищна готовност и зрялост; 

Клинична оценка на поведението - САВ - Clinical Assessment of Behavior- 2 -18 г. - 2020 г.; теоретично базиран инструмент  на диагностичните критерии от DSM-IV TR и критериите на IDEA за деца със специални образователни потребности. Оценка на когнитивното и екзекутивното функциониране, адаптивно поведение, умствено изоставане, обучителни затруднения, дефицит във вниманието/хиперактивност, поведения от аутистичния спектър, интелектуална надареност, екстернализирани  (тормоз, агресия, гняв)  и интернализирани (депресия, поведения, критични поведения. 

Диагностика на когнитивни, афективни и личностни функции: Мултикултурен перцептивен тест TEMAS - Tell me a story - за оценка на силните страни и областите за развитие в когнитивното, афективното, интрапсихичното и междуличностното функциониране на детето;

CAT - Детски аперцептивен тест: Диагностика на динамични фактори, обуславящи поведението на детето в група, училище, семейство, (3-10 г.);

Диагностика на Хиперактивност; дефицит на внимание; опозиционно поведение, поведенчески проблеми, скрийнинг за тревожност и депресия - Въпросник Conners -3, (6-16 г.); 

Диагностика на личностно функциониране на юноши:

- MMPI -A - Минесотски многофакторен личностен въпросник за изследване на юноши - (6-16 г.)  най-широко използван и обективен тест за изследване на личностните особености в юношеска възраст;

DAF - Диференциален тест за оценка на агресията в детска и юношеска възраст,  (10 г. -18 г.)

PSI-4 - Индекс на родителския стрес: за родители на деца 3-13 г. Оценка на равнището на стрес в системата родител-дете. Фокус върху три основни източника на стрес: характеристики на детето, характеристики на родителя и стресогенни житейски събития.

Консултиране за подходящ тип училище и образование: 

след VII, VIII, XI, XII клас.

 

EDI-3 /Eating Disorder Inventory - 3/ - въпросник за оценка на психологичните черти и констукти, които са клинично свързани с развиване и поддържане на хранителни нарушения - над 13-годишна възраст. 

 

Оценка на личностна сфера – възрастни:

Въпросник за клинична оценка на личността PAI Plus - за детайлна оценка на психопатологията при лица над 18-годишна възраст: Соматични оплаквания, Тревожност, Тревожни разстройства, Депресия, Мания, Параноя, Шизофрения, Гранични черти, Антисоциални черти; Проблеми с алкохола, Проблеми с медикаменти; Агресия, Суицидни идеации, Стрес, Липса на подкрепа, Отхвърляне на терапията; Междуличностни отношения: Доминантност, Добросърдечност. 

 Изследване на тревожност като черта на личността.

ММPI – 2 (Minnesota multiphasic personality inventory - 2) - Минесотски мултифазов личностов въпросник за възрастни – 2. За оценка на възрастни от 18 г. до 60 г.; диагностика на различни психични, нервни, органични, психосоматични и личностни проблеми;

 

NEO PI-R - Въпросник за изследване на личността, ревизиран: цялостна оценка на личността, на емоционалния и междуличностния стил на поведения, нагласите и мотивацията; един от най-популярните личностни въпросници в света. Базиран на доминиращата в консултирането през последните години концепция за „Голямата Петорка” (Big Five) и е международно признат като „златен стандарт” в оценяването на личността.

 

 Личн. профил на базата на Многофазов личностен въпросник за изследване на представите за Реален и Идеален Аз-образ, партньорския Реален и Идеален Аз-образ, семейни патерни /модели;

ТОМ - Тест за оценка на мотивационната ориентация в работна среда: пряко насочен към работата и измерва четирите основни мотива, свързани с нея – към постижения, лидерство, иновации и изграждане на отношения.

 Burnout-Q - Тест за оценка на синдрома на професионалното прегаряне - за всички сфери на социалните услуги и при лица с професии, свързани с ежедневен контакт с хора - социални работници, лекари, учители, служители в държавни и частни институции и др. 

Rorschach Inkblot Test – Мастилени петна на Роршах: за проучване личностните характеристики и емоционалното функциониране.

TYPE Explorer - тест по модела за 16-те личностни типа на Карл Юнг, К. Майерс и И. Бригс.
 

 Дизайн и провеждане на 2-3-дневни обучения/тренинги: 

"Умения за насочване"; 

"Ефективно наставничество"

"Комуникативни умения";

"Работа в екип";

"Умения за презентиране";

"Справяне с възражения и оплаквания"; 

"Управление на стреса";

 "Сензорно-интегративна дисфункция "

 

 

 

Галерия на Петя Атанасова
Изпрати съобщение
до Петя Атанасова
Докладвай нередност

Подобни профили
Създайте Ваш профил в сайта УЧИТЕЛИ БГ - над 150 000 родители и обучаеми на месец търсят индивидуални или групови уроци    Регистрирай се
Учители БГ използва бисквитки РАЗБРАХ